Selitä opettajalle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ok... Tämä idea on pyörinyt päässäni jo kauan, joten päätin totettaa sen. Jos tämä on jollain muotoin turha, niin sanokaa siitä ihmeessä.

Tässä leikissä on siis tarkoitus selittää opettajalle, miksi myöhästyin koulusta. Tämä ei ole kuitenkaan ihan helppoa, sillä edellinen käyttäjä antaaaina 3-8 esinettä tai asiaa, joiden pitää esiintyä tarinassa.

Esim: kukkaruukku, lautanen, pähkinä ja tietokone:

Myöhästyin koulusta, koska... Tietokoneeni teki oikosulun. Jouduin tästä paniikkiin, enkä huomannut rikkovani lautasen. Sitten astuin pähkinän päälle, kaaduin, ja päähäni tippui kukkaruukku.

Huom: sanojen ei tarvitse olla tarinassa annetussa järjestyksessä.

Loppujen lopuksi leikissä voi tulla hyvin hassuja, jopa epäuskottavia juttuja... Mutta se on kai tarkoituskin? (Topic on laadittu erään koulussa pelaamamme pelin pohjalta.)

Ymmärsivätkö kaikki? Sitten vain peli käyntiin! Toivottavasti pidätte tästä! :D

-Kia K.

Sivut

Kommentit (244)

Vierailija

Lainaus:
Re: Selitä opettajalle

Tapsa99 - 22.10.10 07:58 (ID 647588)

Ööh.. Koska Kia K ei laittanut ensimmäisiä sanoja, joten minä laitan: Taulu, piano sekä sipsit. Keksippä niistä selitys. : D

~ Tapsa

Olikin tarkoitus, että ensimmäinen kksii aloitussanat. Unohdin mainita sen. Anteeksi.

Mutta asiaan: Myöhästyin koulusta, koska: Hieno tauluni tippui pianon päälle. Juoduin paniikkiin, sillä piano oli arvokas. öin sipripussini loppuun ja liukastuin sen pakkaiseen ja mursin jalkani.

Next: Taskri, tietokoneen hiiri, Nalle Puh-pehmolelu ja avaruusalus.

-Kia K.

Vierailija

Katselin aamulla haikeana vanhaa Nalle Puh-pehmolelua ja entistä leikkiavaruusalustani. Pistin ne muovikassiin ja laiton sivuvarastoon. Olin mennessäni tönäissyt tietokonehiiren lattialle, ja kaaduin siihen. Lattialla voivotellessani huomasin taskarin ja uppouduin lukemaan sitä. Luin "pommiin", ja myöhästyin. =D Näinkö???

Next: Kirva, naapurin täti, pölypallero ja hiirinorsu. ;D

Aika hauska idea. =D

-pro-mark

Vierailija

Myöhästyin koulusta koska: Naapurin täti sanoi löytäneensä kirvan hiirinorsukirjansa välistä, mutta kun menin auttamaan, se oli pölypallero.

next: Laukku, juna, keksi, puu

Vierailija

Olin tulossa junalla kouluun kun huomasin, että laukkuni oli jäänyt kotiin. Pyysin itkua tihrustaen vieressä istuvaltani puulta keksin. ;D

Seur: kirjahylly, mäyrä, tuplaydinprosessori, rumpujakkara, koira.

-pro-mark

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olin juuri lähdössä kouluun, kun koirani juoksi minun jalkoihini, koska hän näki mäyrän, ja kun liukastuin koiraan niin kirjahyllystä putosi kirjoja päälleni, olin aivan sekaisin ja kompastuin rumpujakkaraan ja jäin vielä ihailemaan tuplaydinprosessoria. ; D

Seuraavat: Nintendo Wii, trampoliini, sammakko ja kaukosäädin.

~ Tapsa

Vierailija

Isä osti eilen wiin ja jäi koukkuun siihen, minä hypin sillä aikaa sammakolla, mutta sitten isäni näki sammakon kaukosäätimen ja minä kompastuin wiihin ja haastoin nintendon oikeuteen ja isäni on päässyt nyt sammakon kanssa sairaalasta.(Uskottavaa....)

Next: Aku Ankka, luokkakuva, tietokone ja sähkölinjat.

Vierailija

Myöhästyin koulusta, koska luin Aku Ankkaa ja katsoin samalla luokkakuvaa, mutta sitten menin tietokoneelle ja sähkölinjat katkesivat.

Nxt: pelaa, tekee läksyjä, lukee kirjaa

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Myöhästyin koulusta koska: Naapuri pelasi tietokoneella ja se meni rikki, joten minun piti korjata se. Muistin sitten, että unohdin tehdä läksyt ja aloin tehdä niitä. Sitten luin kirjaa hieman liikaa.

Seuraavat sanat on: kasvi, lumi, puu ja sanomalehti.

~ Koira Ankka

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Myöhästyin koulusta koska ankka söi makkarani ja minun piti antaa sille banaani että se luovuttaisi makkarani takaisin.

Next: Kansio, mainos, roska

~Gabi~

Vierailija

Myöhästyin koulusta, koska kansioni oli hukassa, ja koulumatkalla jäin ihasteleman mainosta. Ja ilkeä roska kampitti minut!

Tämä onkin hauska leikki! Hyvä Kia K, kun teit tämän!

Mutta tässä ovatkin seuraavat sanat: Kello, tulostin, tietokone.

Vierailija

Heräsin, kun kello paiskautui päin naamaani ja menin tietokoneelle tulostamaan äikän esseetä, mutta tulostin lagasi ja jäin korjaamaan sitä. XD

Next: Jakoavain, peili, vessanpönttö, simpukka.

~SCD

Vierailija

Ööö... menin korjaamaan vessanpönttöämme jakovaimella, mutta veli heitti päin peiliä simpukan, ja simpukka paiskautui päin pläsiäni ja pyörryin. X'DD

Nxt: hiuspanta, vedenkeitin, radionauhuri.

~Ascobans

Vierailija

Myöhästyin koulusta, koska jakoavaimeni oli hukassa(Tarvitsin sitä pyöräni korjaamiseen). Yksi syy siihen oli myös, että kaikki kotini peilit olivat menneet rikki, ja peili on aamutoimissani hyvin tarpeellinen väline. Ja kaiken kruunasi vessanpönttö, joka pärskäytti kaikki likavetensä minun päälleni, ja jouduin vaihtamaan uudet vaatteet päälleni. Kun vihdoin pääsin koulumatkalle, löysin simpukan joka lumosi minut.

Next: Ankka, mato, kirja, kengät.

//Ascobans ehti edelleni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat