Ankkojen jääkiekko

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankkojen jääkiekko

Päätin keksiä tällaisen ajanviettoaiheen, eli tässä pelataan kuvitellulla jääkiekkojoukkueella. Olen joukkueen manageri, ja pelaajina toimitte te, käyttäjät, mutta Disney-hahmojen nimillä. Jokainen mukavanhaluava kirjoittaa hahmon nimen ja pelipaikan. Myös numeron voi kertoa. Jokaisella nousee palkka pelin edetessä.

Tässä myös muutamia hahmoja, jotka saavat olla vain niiden allaolevissa paikoissa:

-Mikki Hiiri vain hyökkääjänä, syy: näppäryys

-Musta Pekka vain maalivahtina, syy: huono kunto

-Hannu Hanhi vain maalivahtina, syy: onnekkuus

-Kaikki Karhukoplan veljekset vain hyökkääjinä, syy: he toimivat tässä pelissä tough guy*:eina

Säännöt:

-Minä olen joukkueen manageri

-Te päätätte joukkueen nimen

-Te kerrotte ennen ottelua, miten aiotte pelata, ja sen pohjalta päätän lopputuloksen

-jokainen pelaaja saa aluksi 2 miljoonaa per. kausi

-pelaaja voi parantua, ja sitä mukaa tienata enemmän

-Te äänestätte kapteenin

Joukkue:

-Mikki Hiiri (Hyökkääjä)

-Aku Ankka (Puolustaja)

-Touho Ankka (Hyökkääjä)

-Unkka Kumiannka (Maalivahti)

-Hannu Hanhi (Maalivahti)

Toivottavasti pidätte, hauskoja pelihetkiä!

Ps: Jos ette tajunneet sääntöjä, niin ekun kaikki kysymykset minulle.

*Tough guy = tappelija

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Näin:

Kerrot miten aiot toimia. Esim:

"Minä aion tapella paljon. Syöttelen paljon, ja saatan tehdä maaleja. Syötöistäni tulee maaleja".

Jotenkin tuon tapaisesti, ja minä määritän joukkueen lopputuloksen kaikkien viestien perusteella. Vastustajien maalit arvon.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankkojen jääkiekko

Tatsari - 24.10.10 11:46 (ID 648052)

Haluasin olla Aku ja toimia puolustajana.

Numeroni on 13.

Olisiko sinulla, Tatsari, ehdotuksia joukkueen nimeksi? Minulla olisi yksi ehdotus, eli nimeksi AnKKeR. Mitä mieltä olet(te)?

Tässä muuten ehdotuksia joukkueen nimeksi:

-Ankkalinna Capitals

-Duckburgh Penguins

-AnKKeR

-Ankkurit

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Mielestäni toi AnKKeR on hyvä nimi joukkueelle.

Minä haluaisin olla vaikka Touho ja voisin toimia keskikenttä pelaajana.

-JKP aina Aku Ankkaa lukemassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Ankkojen jääkiekko

JKP - 24.10.10 06:58 (ID 648347)

Mielestäni toi AnKKeR on hyvä nimi joukkueelle.

Minä haluaisin olla vaikka Touho ja voisin toimia keskikenttä pelaajana.

-JKP aina Aku Ankkaa lukemassa.

Ei ole olemassa jääkiekossa keskikenttäpelaajia, Olen Mikki ja olen hyökkääjä ja numero on 10, ja pari nimiehdotusta laitan: Mighty Ducks ja Ankkalinnan Kiekko.

Vierailija

JKP: Tulkitsen tuon keskushyökkääjäksi. Ja olet siis Touho. Lisään aloitusviestiin.

Joona31: Huomioi, että Mikillä on monta taitoa, ettet käyttäisi vain muutamaa.

Vierailija

Mä voisin tulla mukaan.Mä oon vaikka Unkka Kumiankka ja oon maalivahti numero 32.

(Meniks oikein?Korjatkaa jos ei)

Vierailija

Voisin olla Hannu Hanhi, koska hän voi olla vain maalivahti. Ja sitä paitsi pidän maalivahtina olemisesta!

Anteeksi lyhyt viesti.

Vierailija

Tämähän on lähtenyt rullaamaan! Toivottavasti tästä tulee hauska. Ja muistakaa, kaikki hahmot ovat käytettävissänne (paitsi nais- ja lapsihahmot). Myös poliiseja on käytettävissä! Mutta kun hahmot loppuvat, voidaan tehdä nimiväännöksiä! Eli paikat eivät lopu!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankkojen jääkiekko

vikke98 - 25.10.10 08:57 (ID 648516)

Tämmöinen kysymys väliin: Miksei nais-hahmoja ei saa käyttää? : D

Voin kyllä tehdä nais-sarjankin, mutta Vikke, eihän oikeassakaan jääkiekossa voida ottaa sekä miehiä että naisia samaan joukkueeseen.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei tälläisiä pelejä pysty mitenkään ylläpitää foorumilla, tämänkin idea on liian vaikea toteuttaa täällä eikä noista säännöistä tule kunnollisia (tai ne eivät sitä ainakaan vielä ole). Suhtaudun aina tälläisiin peleihin varauksella, jossa aloittaja arpoo tai päättää jotain, jos managerointi pelejä kiinnostaa pelata hakekaa niitä netistä, niissä se idea toimii niinkuin pitää, foorumilla tätä ei vaan millään pysty toteuttamaan.

Eihän naisten ottaminen oikeisiin miesten joukkueisiin pitäisi olla kiellettyä vai onko se? Itse en kyllä tästäole kuullut. Ja hei, tämähän on vain leikkiä eikä mitään oikeaa peliä, joten miksikäs ei voisi olla naisia ja lapsia : D? Perjaatteessahan Markus Granlund ei saisi pelata HIFK:ssa, jos lapset ei saisi pelata miesten joukkueissa, koska hänhän on vielä 17eli silloin lapsi, koska ei ole täyttänyt 18.

Tiedän sinun mielenkiintosi jääkiekkoa (ja ankkoja) kohtaan MP, mutta tätä ideaa ei pysty foorumilla toteuttamaan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Tuosta huolimatta jatkan tätä (ethän kiellä minua) ja minä harkitsen vielä noita lapsi- ja naishahmoja.

Ja Hirnu, kuten huomaat, tämä on saanut jo jonkinlaista menestystä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat