Tekijät-Topic

Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

En tiedä oliko ihan viisasta tehdä tämä topic, mutta tulihan se jo tehtyä. No kuitenkin täällä on tarkoitus keskustella vapaasti tekijöistä. Voit laittaa vaikka kyselyjä toisten lempipiirtäjistä tai jotain saman tyyppistä. Tämän topicin on myös tarkoitus ettei tulisi enään ''kuka on lempipiirtäjäsi'' tyylisiä topiceja. No ei muutakuin ahkerasti kirjoittamaan.

Kommentit (12)

Vierailija

Top 5 lempipiirtäjäni:

1. Rosa

2. Midthun

3. Barks

4. Cavazzano

5. M. Heymans

Tässä vähän kysymyksiä seuraavalle/seuraaville:

Mitä mieltä olet Rosan sukupuusta?

Onko seuraavan lempipiirtäjä Don Rosa?

J, olisit voinut vähän selventää noita ohjeita...

Vierailija

Lainaus:
Re: Tekijät-Topic

xx-roope-kerälijä - 25.10.10 04:47 (ID 648710)

Top 5 lempipiirtäjäni:

1. Rosa

2. Midthun

3. Barks

4. Cavazzano

5. M. Heymans

Tässä vähän kysymyksiä seuraavalle/seuraaville:

J, olisit voinut vähän selventää noita ohjeita...

Ai laitoit sitten oikein kysymyksiä.No minäpä vastaan niihin:

1.Olen kyllä katsellut Don Rosan sukupuuta netistä.Siitä on aina jännittävää katsella kaikkia kaukaisia Roopen sukulaisia.Että on se hyvä kun Don Rosa teki sen!

2.Lempippirtäjäni ei ole Don Rosa. Hän on kolmanneksi paras.Oikea lempipiirtäjäni on Vicar,ja sitten tulee Carl Barks.Ja sen jälkeen vasta Rosa!

Onko täällä muuten jonkun muun lempipiirtäjä Vicar?Minusta hän on aivan mahtava!Ja hyvä muuten kun tuossa uusimmassa ekstrassa on Vicar teemana.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Eikös ohjeet muka ole jo tarpeeksi selvät. Eli tarkoitus on keskustella vapaasti piirtäjistä/käsikirjoittajista. Voit laittaa vaikka top5 piirtäjä listan tai esittää kysymyksiä muille tai muuten vaan kertoa omia mielipiteitä.

Vierailija

Hmm. Muistaakseni tällainen topa on jo, mutta se taisi sittenkin olla jokin muu, koska en löytänyt kun pikaisesti selailin.

Noh, laitetaanpas pökköä ( kirjoitin äsken vahingossa että pöllöä) pesään. Omat lempi ankkatekijäni ovat _ehdottomasti_ Don Rosa ja kaikki hollantilaiset, sekä Vicar ja Kari Korhonen. Bernadosta ja italiaanoista en pidä. Ja käsikirjoittajia ovat sitten mm. Jan Kruse ja moni muu, en muista kaikkien nimiä. En tykkää Janet Gilbertistä. Hänen tarinansa ovat aika monimutkaisia.

Lainaus:

ROSAN sukupuusta? O__O En ole sitä nähnyt, mutta jos tarkoitat Rosan tekemää Roopen sukupuuta, niin sen olen. Lainasin 2-3 vuotta sitten tädiltäni "Roope Ankan elämä ja teot" -kirjan, ja siinä tuli sitten siihen tutustettua.

Jep, kuten yllä mainitsinkin, Rosa on suosikkini. ? Olen kätellyt häntä ja saanut nimmarin, sitä hetkeä en unohda koskaan! (:

Lainaus:
Onko täällä muuten jonkun muun lempipiirtäjä Vicar?Minusta hän on aivan mahtava!

Pidän itsekin Vicarista! Hän on todella hyvä piirtäjä. Yksi huono puoli on se, että tussin jälki on aika paksua. Jos hän ottaa kapeakärkisimmän tussin käyttöön, niin sitten on hyvä.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

No...mitäs täällä nyt sitten voisi puhella.

Ainiin!Onko kukaan teistä jo suunnitellut jo joululahjoja?Itse olen ajatellut toivoa Carl Barksin joulu 1:tä,Don Rosan Roope Ankan elämä&teot kirjaa.Ja sitten olen vielä ajatellut tuota Ankantekijät 7."Kuningas Ekan rautasänkyä".Jossa kaikki tarinat ovat Tony Stroblin.Tai sitten Aku Ankan Parhaat palat kirjaa.

Ja tässä pari kysymystä seuraavalle:

1.Tykkäätkö Tony Stroblin jäljestä?

2.Onko sinulla Roope Ankan elämä&teot kirjaa?Jos on,niin onko se hyvä?

Vierailija

Lainaus:
Onko kukaan teistä jo suunnitellut jo joululahjoja?

Jep, itse haluaisin Ankantekijät 12-kirjan "Taistelupari" ja muutaman Aku Ankka -kansion, koska vanhemmat ovat jurputtaneet ettei kaikille Akkareille ole säilytyspaikkaa.

Lainaus:
Onko sinulla Roope Ankan elämä&teot kirjaa?

Minulla ei kyseistä kirjaa ole, mutta olen lukenut molemmat osat. Ykkösen sain lainaksi tädiltäni, ja toisen lainasin kirjastosta. Täytyy joskus hankkia omat, tai toivoa joululahjaksi.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Mielestäni Carl Barks on paras piirtäjä ja Don Rosa toiseksi paras. Harmittaa vähän kun en päässyt pyytämään Rosalta nimmaria.

Uusin piirtäjä mitä olen alkanut seurata on Sander Gulien. En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta minun mielestä hänen piirrosjälkensä on vähän kun Carl Barksin ja Don Rosan sekoitus. Hän käyttää aika paksua tussia ja mielestäni se sopii hänen tyylinsä todella hyvin.

Mitäs veikkaatte, että milloin joku kolmas piirtäjä alkaa saamaan Barksin ja Rosan kaltaista suosiota?

Vierailija

Oma lempipiirtäjäni on Giorgio Cavazzano ja olen perustellutkin hänet jo jossain Kuka on lempipiirtäsi? topicissa, joten en arvostele häntä nytten enää ja itse en kyllä tiedä, että milloin joku piirtäjä rupeaa saamaan Rosan ja Barksin kaltaista suoiota, vaikka en pidä kummankkaan tyylistä kovinkaan paljon, mutta Rosan tyyli on iahn hyvää ja hän mahtuu top 20.

Itse aion pyytää joululahjaksi ainakin Rosan Pako kielletystä laaksosta kirjaa, mutta onhan minulla muitakin joululahja toiveita joita en nytten halua kertoa.

Minustakn Vicar on todella taitava piirtäjä, mutta ei hän silti ole minun lempipiirtäjäni ja lempipiirtäjäni olenkin kertonut heti ensimmäisenä ja tuo uusin Ekstra, jossa oli Vicar teema oli minusta hyvä ja Vicarin piirroksia alkaa taas näkymään Aku Ankka lehdessä.

Tässä vielä top 5:

1 Giorgio Cavazzano

2 Stefano Turconi

3 Jukka Murtosaari

4 Arild Midthun

5 Romano Scarpa

Uudenvuoden Ankka

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

No niin loistavaa! Keskustelu on saatu käyntiin.

No kuitenkin omiin lempipiirtäjiin kuuluvat ehdottomasti Don Rosa ja Carl Barks. Don Rosan piirrokset ovat yksityiskohtaisia ja mielestäni muutenkin hienoja. Niihin sisältyy myös melkein aina jokin vitsi. Itselläni on yksi Don Rosan kirja, ja sen olen saanut Aku Ankan suuresta kuplavisasta viime vuonna pääpalkintona.

-JKP aina Aku Ankkaa lukemassa.

Vierailija

Joululahjaksi toivoisin paljon ankkakirjoja,kuten Ankalliskirjasto:Ankkojen kulta,Kolmen caballeron paluu ja muita Don rosan parhaita ja Ankantekijät 12:Taistelupari.

Lempipiirtäjäni on Carl Barks,koska jälki on mahtavaa ja hän on keksinyt eniten hahmoja.

-SD-

Vierailija

Tässä on minun top 10:

1.Vicar

2.Carl Barks

3.Don Rosa

4.Daan Jippes

5.William Van Horn

6.Freddy Milton,Sander Gulien(Niin samantapainen tyyli.)

7.Paul Murry

8.Tony Strobl

9.Al Hubbard

10.Al Taliaferro

Sitten tässä kolme myös todella hyvää piirtäjää:Giorgio Cavazzano,Massimo De Vita ja Romano Scarpa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat