Vanhin Aku Ankkasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin kysyä mikä on sun vanhin Aku Ankka lehtesi? Toivottavasti tällästa topiccia ei oo jo.

Mun vanhin akkarini on nro 11c vuodelta 1954 ja mulla on myös nro 7b 1956.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hehheh...

Vaikka olenkin aika uusi Akufani(aloitinhan vasta vuonna 2006-2007), on minulla kuitenkin aikamoinen kokoelma.

Vanhin: Varmaan Roope-setä numero 271, tai yksi Aku Ankan karuselli.

Ensimmäinen: Uusintapainos taskarista Loikkien lomalle.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vanhin lehteni on myöskin vuodelta 1954, mutta numero on kolme. Keräilyni on todella laajaa, ja myöskin Aku Ankka-lehdet kuuluvat haalittaviin julkaisuihin. Numeron 3 lisäksi kyseiseltä vuodelta kokoelmaani on tiensä löytänyt myös numerot 7, 7B 10, ja 11B. Vuodelta 1955 muutamia numeroita ja niin edelleen. Ensimmäinen täysi vuosikerta on minulla 1970. Siitä eteenpäin nykypäivään puuttuu alle 10 normaalia tilaajille tullutta lehteä. Olen aloittanut täyspainoisen ja todellisen keräilyn vasta kaksi vuotta sitten. Sen jälkeen harrastus on kieltämättä ryöstäytynyt hieman käsistä, tavoitteet ovat korkeat ja rahaa pitäisi riittää jok´ikiseen puuttuvaan julkaisuun ja vanhimmat totta kai maksaakin eniten. Mutta tavoitteistani en ole toistaiseksi tinkimässä, ja myöskin kaikista vanhin, Aku Ankan näytenumero 1951 tulee vielä löytymään hyllystäni.

-Akuhullu

Vierailija

Minulla on Mikki kiipelissä, tämä on kyllä uusintapainos, joten se ei ole vanhin. Vanhin taskarini on numero 10, joka on ensimmäinen painos. Vanhin lehteni on vuodelta 1959. Vanhin Roope-setäni on numero 1.

Vierailija

Minulla ei ole ollut tapana keräillä vanhoja Aku Ankka-julkaisuja, joten häpeäkseni joudun myöntämään, että vanhin ankka-julkaisuni taitaa olla jokin Aku Ankka-lehti (En muista mikä) vuodelta 1989.

Vierailija

Njaa... Olen ainakin niitä -80 luvun Akkareita meillä nähnyt, mutta en ole asiasta aivan varma.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Vanhin Aku Ankka ja kumppanit-lehteni on vuodelta 1951, ja numero 1. Vanhin taskarini on Mikki Kiipelissä, eli taskari numero 1.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat