Lisää harvinaisempia hahmoja Akkariin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, sitä minä vaan, että yleensä näitä harvinaisia hahmoja, kuten Matami Mimmi ja Ossian Ötökkä, näkee vain Aku Ankka Ekstran sivuilla. Minulla ei niin paljon mieli tekisi, jos niitä tulisi vaikka viikottaiseen lehteen, taskariin, tai Roope-setään, mutta joku varmasti haluaakin, vai?

Jättäkää kommenttinne tänne.

Nixu.

Kommentit (9)

Vierailija

Minun mielestänikään ei pitäisi tulla.

Huonoja hahmoja, niitä näkee tarpeeksi akkarin näköispainoksissa.

Vierailija

Mieluummin pysyisin ihan perus ankka- ja hiirihahmoissa. Mielestäni esimerkiksi Ossian ötökka ei liity Akuun mitenkään.

Vierailija

Ossian Ötökästä muuten, mistä se saa juurensa? Onko se Akun kaveri, tai Akun kaverin kaveri, vai onko se esiintynyt jossain vanhassa Disney-leffassa? Leffoistahan Matami Mimmi ja Dumbo sarjakuvatkin saivat alkunsa. Tietääkö kukaan Ossianista? Tai Veli Kanista?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Joitakin, kuten Matami Mimi, Superhessu ja Jose Carico. En oikein muista harvinaisista hahmoista pidä, joten tässä ne hahmot joista minä haluaisin enemmän tarinoita lehteen tai muuhun julkaisuihin. Onneksi sentää Aku Ankka Ekstrassa löytyy vielä jonkun verran Caricoa ja Mimmiä, mutta ei Superhessua.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Ei ainakaan mitä Ossian Öttiäisiä sinne pörräämään, teistä en tiedä, mutta itse en ole koskaan pitänyt siitä ötökästä, enkä kyllä oikein muistakaan noista jo edellä mainuista hahmoista (Matami Mimmistä, Veli Kani jne.) José ei minusta myöskään sovi, pidän hänestä, muuta kuin Rosan piirtämänä. Mutta sitten olisi supersankarit, milloinkohan Superhessukin viimeksi oikein edes seikkaili lehden sivuilla? Tai entäpä sitten Taikaviitta? Harvoin noita sankareita näkee, niitä voisi ehkäpä tulle hieman lisää, vaan mistäs minä tietäisin?

~ Viitta on voimaa

Vierailija

En kyllä kaipaa harvinaisempia hahmoja Akkarin sivuille! Olen täysin tyytyväinen nykyisiin vakiohahmoihin, ja luen mieluiten heidän tarinoitaan. Nykyään Aku Ankka onkin parempi kuin 1970- tai 1980-luvuilla, sillä näitä harvinaisempia hahmoja (Veli Kani, Ponu, Pepi) on vähemmän. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. :)

Vierailija

Ossian Ötökkä on pelottava. : 0

Olis kiva, jos tulee sellainen AA -numero, jossa esiintyy vain näitä epätavallisia hahmoja, niihin voisi tutustua paremmin. Ankantekijät 12 -kirjassa esiintyi mm. Hiski, Riski ja Piski, jotka Maukka oli itse ideoinut. Oli pari muutakin veljesten keksimiä hahmoja, mut en muista niitä.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat