Kauanko aijot keräillä/lukea Aku Ankkoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä varmaan keräile kunnes kyllästyn,mutta luen varmaan vielä aika kauan.

Kommentit (15)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Lasse, viesti menee perille vämmälläkin huutamisella :D. Itse olen jo lopettanut keräilemisen, mutta Aku Ankkoja luen varmaan niin kauan kun olen elossa. Kun niitä on kerran alkanut lukemaan ei niistä voi päästää irti, vai mitä?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Luultavasti aika kauan. Minulla on nyt niin pieni kokoelma että kyllä sen kasvattamisessa ainakin tekemistä riittää.

- odo98 -

Vierailija

Näitä kyllästymis-taukoja on tullut hieman liikaa, joten en usko sen jatkuvan enää kuin ehkä vuoden tai muutama. Keräilykin varmasti jää vähän taka-alalle kun alkaa hyllyt täyttyä.

Vierailija

Kyllä minä aion lukea Akkareita aikuisenakin, keräilystä en oikein tiedä, koska en muutenkaan ole niitä keräilijöitä, jotka ryntäävät divarista toiseen löytääkseen jonkun tietyn Ankka-julkaisun. Mutta mistäs sen tietää, vaikka innostuisin niin tekemään! Joten kyllä ehkä voisin jatkaa keräilyäkin, ainakin jokusen vuoden. Huom., ainakin! :D

Vierailija

Mistäs minä tietäisin? Luultavasti silloin kunnes kyllästyn, lopetan. Ja sitähän on aika vaikea sanoa, milloin sitten lopullisesti kyllästyn, voihan olla, että aion lukea vielä 90-vuoteen asti, tai sitten voi olla, että kyllästyn niihin jo huomenna. Mutta tuskin nyt sentään hautaan asti. Lukemista tosin tuskin lopetan vielä piitkään aikaan, mutta keräilystä en ole varma, vaikka nyt vielä olenkin innokas keräilijä.

~ Viitta on voimaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat