Ankanpojat etsii vanhempiaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisitko että Don Rosa saisi tehtyä valmiiksi jonkun tarinan missä Ankanpojat etsii vanhempiaan ? Eihän tarina voi päättyä niin että pojat löytää vanhempansa koska silloin he lähtisivät pois Akun kodista. Pojat tekevät Akun tarinoista paremman.Eikä myöskään niin että pojat ei löydä vanhempiaan koska tarinassa ei silloin ole ideaa (Ainakin minun mielestäni) mutta se on ihan järkevä loppu että pojat löytää vanhempansa mutta ne sanoo että palatkaa Aku-sedän luokse.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mmm, aivan, joku tälläinen olisi juuri hyvä. Olisi nimittäin hyvä, että ankanpojat löytäisivät vanhempansa, mutta palaisivat silti takaisin Akun luokse. Sillä nykyäänhän pojat esiintyvät miltei jokaisessa tarinassa (painottaen sanaa miltei), ja jos he lähtisivät vanhempiensa mukana pois, olisi se varmasti kaikille Tupu, Hupu ja Lupu -faneille aika kova pala, ja varmasti monille muillekkin. Eli, kuten Hopo sanoikin, he voisivat löytää vanhempansa mutta silti jäädä Akun luokse. No, tätähän tuskin koskaan enää tulee tapahtumaan, halusimme sitä sitten tai emme. Vaan eihän sitä koskaan tiedä ...

~ Viitta on voimaa

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Don Rosa on lopettanut kylläkin jo piirtämisen mutta jos hän vielä piirtäisi Aku ankkaa niin toivottavasti sellainen tulisi että Ankanpojat etsivät vanhempiaan.Ankanpoikien Äiti on Della Ankka joten sitä heidän ei tarvitse etsiä mutta Isäänsä kyllä.Heidän isää ei ikinä näytetä.Don Rosan Ankkojen sukupuu julisteessakin Isän tilalla luki vain Ankka ja kuvassa oli hänen varjo ja lintu edessä.Jos tarinassa Ankanpojat löytäisivät Isänsä sen pitäisi näkyä vain varjona ja sanoa jotakin,mutta Ankanpojat haluavat Aku sedän luokse kun ovat jo siellä melkein koko elämänsä ajan asuneet.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Ankanpojat etsii vanhempiaan

grom - 28.10.10 07:13 (ID 650245) Mun mielestä Rosa ei ole vielä lopettanut.

Kyllä hän on jo lopettanut, grom. Valitetttavasti. :(

~DD, yli 360 viestiä

Vierailija

Mun mielestä olis kiva että sitten ne löytää Ankan ja Dellan mutta ne jäis akulle ja sen takia Ankka ja Della muuttais ankkalinnaan.

Vierailija

Lainaus:

DoubleDuck - 28.10.10 08:24 (ID 650315)

Lainaus:

Kyllä hän on jo lopettanut, grom. Valitetttavasti. :(EIPÄS OLE!

~DD, yli 360 viestiä

Vierailija

Lainaus:

DoubleDuck - 28.10.10 08:24 (ID 650315)

Lainaus:

Kyllä hän on jo lopettanut, grom. Valitetttavasti. :(HAISTA HOME!

~DD, yli 360 viestiä

Vierailija

Kuulostaa hyvältä tarinalta, ja myös se, että ankanpoikien isää ei näytettäisi kuin varjona on aika hyvä idea. Mutta entäpä nimi? Vai kutsuisivatko ankanpojat isäänsä vain isäksi ilman nimeä?

Ja kyllä, Rosa on lopettanut piirtämisen jo vuosia sitten.

Vierailija

No mun mielest olis hyvä et Aku tapais poikien vanhemmat mut ne ei kertois pojille siitä mitään ja sit pojat sais selville et Aku on tavannut niitten vanhemmat. Sit pojat vaik lähtis niitten vanhempien mukaan mut palais Akun luo kun niillä tulee sitä ikävä ja pojat aina välillä menis kyläileen niitten vanhempien luo. Se olis varmaa iha hyvä.

Vierailija

Mutta Rosa ei voisi tehdä kyseistä tarinaa, koska hänellä on silmäsairaus joka estää sen.

Barks voisi tehdä sen, mutta hän on jo kuollut yli kymmenen vuotta sitten..

Ps: 6500 viestini

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankanpojat etsii vanhempiaan

grom - 28.10.10 08:50 (ID 650339)
Lainaus:
Ankanpojat etsii vanhempiaan DoubleDuck - 28.10.10 08:24 (ID 650315)
Lainaus:
Re: Re: Ankanpojat etsii vanhempiaan grom - 28.10.10 07:13 (ID 650245) Mun mielestä Rosa ei ole vielä lopettanut.
Kyllä hän on jo lopettanut, grom. Valitetttavasti. :(HAISTA HOME! ~DD, yli 360 viestiä

Ei nyt sentään tarvi haukkua, grom.

Ja AkutykkääIineksestä, onnittelut 6500 viestistä. :D

~DD, yli 360 viestiä

Vierailija

Minun mielestäni semmoista tarinaa ei pitäisi ollenkaan tehdä.Olisi hieman outoa että kun ankanpojat ovat asuneet Aku sedän luona jo vuosia,niin että sitten yhtäkkiä he alkaisivatkin etsiä vahempiaan.Joten se olisi todella huono idea akuankkaan.Ja ei rosa täysin lopettanut tekihän kirjan nimeltä pako kielletystä saaresta.Ja netissä lukee lisää.

Vierailija

Lainaus:

kuukai - 30.10.10 03:46 (ID 651238)

Minun mielestäni semmoista tarinaa ei pitäisi ollenkaan tehdä.Olisi hieman outoa että kun ankanpojat ovat asuneet Aku sedän luona jo vuosia,niin että sitten yhtäkkiä he alkaisivatkin etsiä vahempiaan.Joten se olisi todella huono idea akuankkaan.Ja ei rosa täysin lopettanut tekihän kirjan nimeltä pako kielletystä saaresta.Ja netissä lukee lisää.

Ne on Rosan vanhoja tarinoita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat