Ultrasankarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin kysyä ovatko ultrasankarit hyviä ja toivotko että niitä tulee lisää? Ne jotka eivät tiedä mikä ultrasankarit on niin minä selitän. Ultarasankarit ovat Eka vekaran muodostama sankari kaarti joka taistelee Vilmu Viurusilmän perustamaa pahaa seiskaa vastaan. Ultrasankareihin kuuluvat Aku Ankka, Hessu Hopo, Iines Ankka, Touho Ankka, Hannu Hanhi ja Hansu Hanhi myös Mikki Hiiri on sarjoissa mukana. Pahan seiskan jäsenet ovat Mustapekka, Zafire, Mustakaapu, Saastuttaja Spekrto. Näitä sarjoja on ollut Taskarin Teemanumeroissa 24 Joulu taikaa ja mielestäni myös teemataskari 23.

Kommentit (10)

Vierailija

Kyllä ne ois ihan kivoja jos niitä vielä tulis lisää.

Siinä Pahassa seiskassa on kyllä vielä myös Rahoittaja ja Velmu Viurusilmä.

~DD, yli 350 viestiä

Vierailija

Niin, onhan se ihan hyvä ja hauska sarja, mutta minun mielestäni kaikki tutut sankarit, esim. Taikaviitta ja Super-Hessu ei pitäisi yhdistyä. Eli keskiverto-sarja, saa minun puolestani kyllä jatkua.

Nixu.

Vierailija

En ole lukenut Ultrasankareiden tarinoita, olen vain kuullut heistä. Haluaisin lukea jonkin heidän tarinoistaan, vaikka supersankaritarinat eivät ole aivan parhaita minun mielestäni. :)

Vierailija

Ai että ovatko hyviä? No totta ihmeessä ovat! Rakastan muutenkin supersankari -tarinointa (ainakin Ankkalinnasta), ja siksi tämä onkin suosikki sarjani, ja lisää todellakin toivon. Ensikertaa Suomessa esiintyivät juurikin silloin Teemataskarissa 24, (taitaa olla meikäläisen eniten luettu Taskari, ja myös kulunein. ;D) Ja kun kaupassa satuin vilkaisemaan sitä Joulun taikaa, niin siinä näytti olevan ainakin yksi Ultrasankarit -tarina, taidankin ostaa sen heti kotiin päästyäni. Minkäköhän hintainen se mahdollisesti on?

Ihan pakko nyt vielä mainita, että se uusin Ultrasankarit tarina oli aika laimea, mutta, kuten sanottu, lisää tulemaan!

~ Viitta on voimaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat