Mihin aikaan tulet Aku Ankan nettisivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuten otsikosta voi päätellä niin nyt kysyn koska tulette tänne kirjoittelemaan tai tekemään ihan mitä vaan.

Kommentit (9)

Vierailija

Se aika, milloin tulen tälle sivustolle, riippuu siitä olenko vapaalla vai koulussa, ja tietysti myös siitä, olenko kavereiden kanssa vai yksin. Jonain viikonloppuaamuina saatan tulla tänne jo klo 9:n aikaan, jos olen herännyt aikaisin. Joskus tulen tänne heti koulun jälkeen, joskus ehdin tulemaan tänne vasta illalla, jos olen ollut koko päivän kavereiden kanssa, mutta yritän ehtiä käymään täällä joka päivä, ja usein se on myös ollut mahdollista. Eli en osaa sanoa tarkkaa aikaa, milloin tulen AA.fi-sivustolle. :)

Vierailija

Mikä kysymys! Kukaan tuskin tulee joka päivä samaan aikaan tänne. Moni,niinkuin minä tulee tänne kun ei ole välttämättä muuta tekemistä. Minä tulen sillon tällöin tänne, en osaa tarkalleen sanoa.

Vierailija

Tulen tänne aina silloin kun kerkeän. Joskus kaverit, harrastukset tai kokeeseen luku vie aikansa. Onneksi kännykässä on matkanetti, niin voin tulla tänne, jos olen esimerkiksi tylsällä automatkalla. (: Ja jos kellonajat ( suurinpiirtein ) täytyy luetella, niin olen täällä monesti aamuisin klo 7.00-7.25, koulun jälkeen kun olen tehnyt läksyt eli n. 15.30 -- , ja kun tiistaisin alkaa klo 10 koulu, niin kyllä siinä tunnin kerkeää täällä olla, ja keskiviikkoisin saan mennä klo 14 kotiin jos haluan ( vapaaehtoinen ), eli suunnilleen vähän yli sen jälkeen.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Olen täällä yleensä iltapäivällä tai illalla noin klo. 15-21. Josku saatan myös olla täällä aamulla tai aamupäivällä(jos tylsää ja/tai vapaata koulusta).

-_superankka9_-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat