Milloin Nössö oli Aku Ankassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei

Muista katsoneesi viime vuosituhannella Akua, joka mm. kävi Roopen eläintarhassa. Siellä oli laihahko otus puussa ja lajina Nössö. Muistaako kukaan, missä numerossa se oli (Tarvitsisin kuvaa lastenlasten käyttöön)

Kommentit (3)

Vierailija

En valitettavasti ole edes kuullut sellaisesta lajista, sillä minulla ei juurikaan ole viime vuosisadan Aku Ankkoja. Mutta ehkä joku muu muistaa. :)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Helpottaisi kummasti, jos olisi edes käsitys siintä millä vuosikymmenellä tuollainen lehti olisi ilmestynyt, sillä on varmaan aika paha etsiä kaikista viime vuosisadan lehdistä Nössöä : D. Jos siis löytyisi jonkunlainen muisti hieman tarkemmasta ajasta koska sellainen lehti olisi ilmestynyt niin tilanne voisi olla helpompi. Joku voi tosin muistaa tuon tarinan ihan ulkomuistista.

Tervetuloa vain sivuille, vaikutat olevan melko vanha ihminen, jos sinulla on jo lapsenlapsiakin : ). Voisin katsastaa jos vaikka 90-luvun lehdistä löytyisi Nössö : D.

Kannattaa kysästä tuota tarinaa täältä--->http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/viestiketju/15630/unohtuneet_s...

Koska tuo on juuri tälläisille kadonneille tarinoille tarkoitettu topic, kysymyksesi saatettaisiin tuola huomata paremmin : ).

Toivottavasti löytyy tuo haluamasi tarina ja eläimen kuva.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Helpottaisi kummasti, jos olisi edes käsitys siintä millä vuosikymmenellä tuollainen lehti olisi ilmestynyt,

Tervetuloa vain sivuille, vaikutat olevan melko vanha ihminen, jos sinulla on jo lapsenlapsiakin : ). Voisin katsastaa jos vaikka 90-luvun lehdistä löytyisi Nössö : D.

Kannattaa kysästä tuota tarinaa täältä--->http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/viestiketju/15630/unohtuneet_s...

Siinähän se onkin, en muista tarkemmin. Ajatus olisi, että jos joku muu köpö on täällä ja muistaa.

Sen verran vanha, että olen katsellut Akua jo alusta lähtien ja lukenut parin vuoden päästä siitä.

Kiitos vihjeestä toiselle viestialueelle

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat