Aku Ankka kerääminen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis.Tänne voi kirjoittaa harvinaisista Aku Ankka lehdistä,patsaista,figuureista ja kaikkesta aku ankka roinasta mitä voi keräillä.

Minä omistan 70-luvun aku ankka patsaan,aku ankan taskukirjoja[lähes kaikki tähän astisista],kaksi pientä aku ankka kirjaa jotkaa ostin antikvariaatista ja he sanoivat että nämä pienet kirjat ovat arvokkaita ja keräilyssä.Muuten ne ovat 60-luvulta.

Jos joku valittaa että tämä topicci on huono tai ei kelpaa niin valittelen.Tälläinen topic on ehkä olemassa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Haluaisin kysyä erästä asiaa, ja toivon, että joku osaa vastata. Ja tässä se tulee.

Olen jostakin kuullut, että vuonna 2001 ilmestyneellä Akkari 50 vuotta-erikoislehdellä olisi arvoa muutaman kympin verran. Onko tässä perää?

Ja kiitos, jos joku vastaa. :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankka kerääminen

Tapparafani96 - 31.10.10 07:02 (ID 652086) Haluaisin kysyä erästä asiaa, ja toivon, että joku osaa vastata. Ja tässä se tulee. Olen jostakin kuullut, että vuonna 2001 ilmestyneellä Akkari 50 vuotta-erikoislehdellä olisi arvoa muutaman kympin verran. Onko tässä perää? Ja kiitos, jos joku vastaa. :)

En osaa vastata tuohon mutta itselläni on pari satasen hintasta Aku-patsasta (ja paljon taskareita ja akkareita tietty) ja sit on ABC:ltä hommattuja niitä pahvi kuvia jota oli sillon ku ABC:llä oli akkari kamppanja pari vuotta sitten ja monta Roope-setä säästö lipasta ja joitain kummallisia ruotsin kielisiä tosi vanhoja aku ankka papereita joissa on jotain esim. viikinki kuvia ja jotain tekstiä. Ja kaikkee tilpehööriä vuosien varrelta :D

Vierailija

Ai niin ja on jotain vanhoja taskarin erikoisnumeroita jotka on tosi ohuita (ei siis mitään teemanumeroita) Tietääkö joku onko niillä arvoa?

Vierailija

Tuskin juuri mitään. Itselläni on kaksi kappaletta Jose Carioca- erikoisnumeroita, ja molemmat olen saanut pikkurahalla.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Minulta löytyy taskarin 182 Kovakantinen versio jonka hinta pyörii kuuema siinä 5-7€. Sitten minulta löytyy pari lehteä jotka tulivat Kellogsista. Niistä en tiedä arvoa. Sitten en tiedä kauheasti paljon mitään arvokasta tavaraa, jos nuokaan nyt olivat niin arvokkaita.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Aku Ankka kerääminen

Tsaarin kuriiri - 01.11.10 06:44 (ID 652603) Tuskin juuri mitään. Itselläni on kaksi kappaletta Jose Carioca- erikoisnumeroita, ja molemmat olen saanut pikkurahalla.

Niitä mä just tarkoitinkin :D

Vierailija

Mulla on Roope säästöpankki,pieniä aku lehtiä vuodelta 1960 kaks kappaletta,taskukirjat lähes kaikki,semmonen seitkyt luvun patsas,paljon jotai kovakantisia,carl barksin joulu semmosessa paketissa (ei varmaan kovin arvokas oo)siinä kaikki (vissiin),ensimmäinen Roope-setä ja toinen Roope-setä ja tietenkin Mikki kiipelissä(ensimmäinen taskukirja)

koodi nimi:Kumiankka

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tässä minun Akkari kokoelmani:

Vuoden 2008 kansiot 1/4 ja 2/4.

Aku ankka lehdet vuodelta 2010,eli tältä vuodelta ja myös vuodelta 2004 ja puolet vuodesta 2003.

Roope setä lehdet 3/2010 - 10/2010.11/2010 taisi tulla tänään Äidilleni.

Don Rosan Pako kielletystä laaksosta kirja, Ankkalinnan toivomuskaivo, Ankkalinnan raharuhtinas,Sudenpentujen sanasolmuja,Aku ankka JUMBO 15 kokkisota ja kaksi muuta JUMBOA joiden nimiä en muista.myös Don Rosan kolmen Capalleron paluu.

Laina kirjat on:Ankkalinnan konkkaronkka,Aku ankan näköis painos vuodelta ----,Ankkalinnan lainvartiat.suunnilleen joku 15 Aku ankan taskukirjaa ja 2 Aku ankka lasten satu kirjaa.

Aku ankan Älypää ja muuta.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Omistan kaikki Akkarit vuodesta 2005 alkaen, sekä paljon lehtiä 80- ja 90-luvuilta. Tietysti jos näköispainokset lasketaan, niin myös 60-luvun "lehtiä" löytyy. Sekä noin puolet ilmestyneistä Taskareista. Roope- setiä onkin sitten vain puoli hyllyllistä, kun niitä en ole välittänyt kerätä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat