munaajan paluu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minusta sen munaajan paluu taskarin teemanumeron ensimmäinen tarina on tosi pelottava. (hrr-r!)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eiköhän nämä sinun artikkelisi voisi laittaa ihan tonne Off-Topic 2:seen. Teet koko ajan uusia, täysin turhia artikkeleita, vääriin paikkoihin.

Vierailija

Hei,pihi roopehan on ihan uusi täällä.Mutta olette kyllä oikeassa.Tämä kuuluisi off-topiciin.Pihi roope,etsiskeleppä täältä Aku Ankan kekskustelusivuilta sellainen topic kuin off.Nämä tämmöiset aiheet kuuluvat sinne.

Vierailija

Tämän olisi voinut laittaa minusta mieluummin Julkaisut -osioon. Mutta, en voi sanoa mielipidettäni, koska en ole koskaan edes lukenut koko Taskaria.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Pihi roope.Olen käynyt monta kertaa topiceillasi ja ne kaikki(lähestulkoon)ovat olleet väärässä paikassa. Niinkuin moni on sanonut tämäkin kuuluisi eri paikkaan kuin lähettämääsi paikkaan.Ensi kerralla katso mihin kirjoitat topiceitasi(taisin olla liian ankara anteeksi)Loppu.

Koodi Nimi:Kumiankka,se oikea.

Vierailija

Lainaus:
Re: munaajan paluu

MuuMuuMuu - 21.11.10 04:13 (ID 661230) Oon lukenu sen, oli aika hyvä
Minäkin olen lukenut sen tarina.

Vierailija

Ymmärrän,olet uusi käyttäjä,mutta muista,että Teemataskari Munaajan Paluun ensimmäinen tarina ei ole animaatio.Muistathan laittaa tästä lähtien topicisi sinne,mihin ne kuuluvat.Esim:Taskari-topicit Julkaisuihin.Ymmärräthän?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat