vanhat aku ankan vuosikerrat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

vanhat aku ankan vuosikerrat ovat aika hyviä.

lainasin kerran yhden kirjastosta.kesti tosi kauan

lukea. varmaan kaksi viikkoa.

Kommentit (14)

Vierailija

Mielenkiinnosta kysyn, monta sivua niissä on? Siis tarkoitatko näköispainoksia? Niissä on noin 1600 sivua. Itselläni kestäisi noin kuukausi, koska luen vain kun syön.

Vierailija

Itse on hirveästi perusta vanhoista tarinoista, jos ei lasketa Carl Barksin tarinoita, jotka ovat aivan loistavia! Olen kuitenkin lainannut kirjastosta näitä näköispainoksia, ja olen niitä lukenutkin jonkin verran. :)

Vierailija

Neljä on vain... Enkä tiedäkkään haluanko lisää, ne ovat ihan hyviä, mutteivät nuo vanhat tarinat oikein innosta. Iskä vain tosin haluaisi 1970-luvun vuosikerran jonkun tarinan vuoksi. Ja taidanpa olla ne kaikki lukenut joskus, aika kauan tosiaan menikin.

~ Viitta on voimaa

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Itsellä on vain yksi, hyvä mielestäni. Ostan varmaankin lisää kun saan enemmän rahaa, tällä hetkellä on vähän tiukkaa siinä. Ne ovat hyviä koska niissä on erittäin paljon luettavaa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Itse en omista näköispainoksia.Minusta kyllä kaikki vanhat Carl Barksin,Tony Stroblin,Paul Murryn jne.tarinat ovat todella mahtavia!Mutta silti en näköispainoksista perusta.Ne ovat mielestäni jo ehkä liiankin isoja.Että ei.Mutta tuo uusin Aku Ankka kirja on mielestäni hyvin kiinnostava.Siis se Aku Ankan parhaat.Siinä on juuri sopivan verran sivuja,ja siinä on myös juuri noita Barksin ja Murryn tarinoita.Että sen minä ainakin toivon joululahjaksi!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: vanhat aku ankan vuosikerrat

pihi-roope - 19.12.10 04:37 (ID 677028)

luin juuri eilen yhden aku ankan vuosikerran

Kerro ihmeessä lisää! Mikä vuosikerta mahtoi olla kyseessä?

Vierailija

Sain wiime wiikolla Don Rosan nimmarin Kolmeen Caballeroon ja Pakoon kielletystä laaksosta.Oli

se Don Rosa aika hauska ja mukava mies.Oli hauska

päästä kättelemään lempipiirtäjäänsä.Ostin äsken

iskälle aku-bokserit.Ehtiwät onneksi juuri isänpäiväksi.Täytyy taas lainata uusi vuosikerta

kirjastosta.:D :D :D :D :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat