Mitä jos Aku Ankkaa ei olisi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis.Mitä mieltä sinä olet siitä jos Aku Ankkaa ei olisi.Lukisitko Aku Ankan tilalla jotain muuta.Oletko koskaan ajatellut,kuinka hienoa on odottaa joka keskiviikko uutta Aku lehteä.

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä mitä sanoa. Ankka on hyvin läheinen minulle. Ilman sitä en edes jaksaisi joka päiviä.

Varmaan siinä tilanteessa tilaisin Lassia ja Leeviä.

Minun mielestäni Ankka vaan on niin kovin hyvä. Lassi ja Leevi ottaisivat lumoihinsa varmaan kuin Aku Ankankin. Hyvä topic. Kiitos koodinimi:kumiankka.

_chew chew_

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Jos Aku Ankkaa ei olisi niin lukisin varmaan Simpsoni-kirjoja. Aku Ankkaa on todella hauska lukea en pärjäisi varmaan koko viikkoa ilman Aku Ankkaa, ehkä kaksi päivää kestäisin ilman Akua.

HENRI K J L

Vierailija

Mielestäni Aku Ankka on loistava.Nykyään en ole niin suuri fani kuin ennen mutta silti mielestäni ilman Aku-lehteä ei varmaankaan voisi elää.

Vierailija

Ajatuskin siitä, ettei Aku Ankkaa olisi, on hirveä! Minun jokapäiväiseen elämääni kuuluu ehdottomasti (on kuulunut jo useamman vuoden :)) Aku Ankan lukeminen, joten olisi aivan kauheaa elää ilman Aku Ankkaa! Mutta jos Aku Ankkaa ei olisi, lukisin luultavasti Simpsonit-kirjoja, onhan Simpsonit yksi lempiohjelmistani. Kuitenkin, Simpsonit-kirjat eivät mitenkään voisi korvata Aku Ankkaa, ovathan Akkarit ainutlaatuisia! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat