Kertokaa hauskoja tapojanne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaa hauskoja tapojanne. : D

Mun :

1. Aina, kun olen kipeänä, minulla on perinteenä lukea silloin Ankantekijät 6 -kirjaa koko päivän. (:

2. Ennen kun aloitan jonkun kirjan lukemisen, luen sen viimeisimmän lauseen.

3. Bestikselläni on kynäpenaalissaan kapeakärkisiä tusseja. Minulla on tapana aina piirrellä niillä käsiini.

4. Jos mulla on tylsää, menen meikkikaapilleni ja teen itselleni järkyttävän sotamaalauksen. >: D

5. Joskus kaupassa ollessani menen leluosastolle ja etsin leluja, joissa lukee "Try me!" ja alan ajankuluksi painella niitä.

Siinä ne taisikin olla. (: Teiän muiden vuoro.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

mun hauskat tavat:

1. piirtelen käsiini (kerran kirjotin yhen näytelmän vuorosanat käteeni xD)

2. mäkin luen aina kirjasta vikan lauseen. : D

3. kipeänä katon melkekin koko päivän telkkarii ja syön ihan hirveesti samalla

4. puhun itsekseni

5. lässytän deguilleni

6. painelen "try me" leluja : )

siinä ne varmaan oli. TIEDÄN, MÄ OON OUTO ;D

yoda, voiman mestari, vähän outo : )

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Minulla on todettu Aspergerin oireyhtymä, josta (ilmeisesti) johtuen...

-hakkaan päätäni seinään/pöytään ollessani vaivautunut tai huonolla tuulella

-laulan ollessani yksin kotona ja kuvittelen Idols-tuomareiden olevan edessäni

-tarkkailen itseäni peilistä kuvitellen olevani hienokin komistus

-puhun tai äännehdin itsekseni

-minulle tulee pakkoliikkeitä laukaisevassa tilanteessa

-katson täydellistä taskarikokoelmaani

Ja huom. minäkin olen hieman outo... : D

Vierailija

Minullakin on tapana puhuta tai äänentihä itsekseni, joskus kun pelaan niin huudan joskus EIIIIIII jos kuolen tehtävässä (esim iiveessä). Muuten pölisen itsekseni siten ;D

-Huudan esim. tietokoneelle jos joku menee mönkään.

Sama minulle, vikke : )

Muita outoja en oikein en tiedä? Ainakaan ei tule mieleen.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

-Ääntelehdin itsekseni

-Huudan esim. tietokoneelle jos joku menee mönkään.

-Puhun yksikseni

-(Kuten Libel-97) luen aina viimeisen lauseen kirjasta ennenkuin alan lukea sitä

-Alan toljottamaan kaikkia mainoksia jotka ovat esim. nettisivustojen "ympärillä".

Ja kaikkea muuta tyhmää/outoa.. : D

Vierailija

Pureskelen kynsiäni koko ajan.

Joskus kun luen kirjaa, kurkkaan loppuun mitä siinä on käynyt.

Syön hiuksiani välillä.

En keksi muuta.

Vierailija

Tälläisiä:

- Syön lautaselta aina ensin pahan ja sitten vasta hyvät ruoat.

-Mikä tahansa teksti missäkin pelissä on, ja pelaan yksikseni, jauhan sitä koko ajan.

-Laulelen itsekseni

-Lotrailen välillä puolisen tuntia käsiäni puhtaaksi saippuan kanssa.

-Koneella ollessani selostan joko kokoajan pikkulinnuista jotka ovat talomme ikkunan edessä tai lässytän niille.

Eiköhän siinä ollut jotain, muuta ei tule mieleen.

Vierailija

jos olen yksin menen konelle (olen aina sielläXD)ja rupean katsomaan esim:ankronikka,muumit jne

en jaksa laittaa muuta, ehkä myöhemiin.

onni kuittaa.

Vierailija

Okei minä olen oudoin ehkä tässä topicssa koska:

-Kävelen unissani,

-Minun käteni eivät ikinä ole paikallaan,

-Aina kun menen koneelle ja äänet toimivat laitan musiikin soimaan uudestaan ja uudestaan,

-Jos minulla on tylsää minua alkaa väsyttää,

-Ja minä en jaksa keskittyä oikein mihinkään ikinä.

-Nukkumaanmeno on minulle vaikeampaa kuin herääminen.

_chew chew_

Vierailija

Spysquirrel, se ei ole ollenkaan omituista, että nukkumaanmeno on vaikeampaa kuin herääminen. Minulla on sama juttu.

Luin kerran, että jokainen istuttu tunti myöhentää unen saantia kolmella minuutilla, eli jos pelaat kahdeksan tuntia, tai istut, niin 24 minuuttia kestää, että saat unta.

Vierailija

UP, UP!

Ja tässä lisää tapojani :

- Jos minulla on tylsää, menen ulos ja vakoilen ulkona olevia naapureita.

- Selailen jonkin lehden ( esim. AA : n ) tuhansia kertoja läpi ennenkun luen sen.

- Kuten monet teistä jo tietävätkin, kutsun Mau Heymansta aina Maukaksi. Se nimi on jotenkin vain kivempi, ja luin jostain, et se on oikeastikin sen lempinimi.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Tässä minun joitakin tapojani:

- Jos joku tietokoneella tai pelissä (siis videopelissä) menee pieleen, huudan lujaa.

- Katson aina kirjasta viimeisen luvun ja luen sen ennen kuin edes aloitan kirjan lukemista.

- Kun olen kipeä, katson yleensä monia leffoja ja luen akkaria.

- Puhun usein itselleni.

- Kuvittelen aina päässäni, mitä salibandypeleissä on tapahtunut ja haaveilen, että ratkaisen esim. finaalin.

-Puhun kilppareilleni aika usein.

Vierailija

Vai että tapoja... Hauskuudesta en tiedä, mutta tapoja kyllä on.

Ensinnäkin, juon aika paljon kahvia, omassa huoneessani tässä pyödän ääressä. Kun olen juonut kupillisen tyhjäksi, saatan vielä melkein kymmenen "juoda" kahvia siitä vaikka se on tyhjä... Varsinkin aamuisin.

Pureskelen kynsiäni. Olen aina pureskellut kynsiäni. Onhan sekin tapa. =D

Ei minulla silleen ole oikein muita tapoja, ainakaan ei mieleen tule. Joskus saatan laulaa itsekseni.

Sami-96

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Sami-96: Ensinnäkin, juon aika paljon kahvia

Minäkin juon, vaikka mua kielletään...: D Minua alkaa vaan tekemään mieli kahvia (ja piparia!).

Ja sitten kun mä oon yksin kotona, ja olen tietsikalla, niin sanon aina melkein kaiken ääneen, esim. jos joudun kirjoittamaan salasanan, sanon sen usein tavuttaen.: D Ja kun lähetän galleriaan kuvan, varmistan satoja kertoja, että kuva on juuri oikea.=D

Ei muuta tule mieleen.

Vierailija

Hmm.. En yleensä huomaa ärsyttäviä/hauskoja tapojani... Nyt tuli mieleen! Kun telkussa puhutaan jostain, sanon perässä kaiken. Se on ärsyttävää välillä. Sitten minulla on hauska tapa "paiskata hanskat tiskiin" kun olen kilpaillut jostakin, vaikka olisin voittanutkin! Kerran voitin singstarissa yhden tyypin ja sitten vain pakenin paikalta. Kaikki tulivat perääni ja hurrasivat. (Noloa..)

Loorietta

Vierailija

No minun tapojani ovat mm.

-kun minulla on tylsää teen päälläseisontaa huoneessani.

-Jos minulla on tylsää, näyttelen jotain toista tyyppiä, esim jotain opettajaa tai kaveria.

-Joskus puen päälleni kerroksittain niin paljon vaatteita kuin mahdollista, ja yritän olla ne päälläni tunnin(se ei kyllä useimmiten onnistu)

Ja nyt ei tule muita tapoja mieleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat