Minua pelottaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä nyt ois tarkoitus sanoa joku juttu mitä ei oikeasti pelkää. Mahdollisimman hassuja! seuraavalle annetaan pisteet arvosteluasteikolla 1-10. Näin:

maisa123: pelkään mansikka-täytekakkuja!

ellu:hahahaa!9+ mutta minäpä pelkäänkin isääni!

maisa123:hih!7 1/2. mutta minä pelkään opettajaani!

jne.

jos tämä on mielestänne epäasiallinen älkää huutako lukkoon yms. vaan painakaa:ilmoita asiaton viesti.

-sirppu-´cause we are duck

//ai niin,saatte tietenkin ehdottaa parannuksia

Kommentit (6)

Vierailija

Minä ehdottaisin että saisi sanoa myös oikeita pelkojaan, koska minä saisin täyden kympin silloin, sillä pelkään muurahaisia.? Kannatavatko muut tätä että jos pelkää oikeasti jotain hassua senkin saa sanoa.

_chew chew_

Ja jos kerran muurahais pelkoni ei kelpaa sanon että pelkään eläviä limaköntyskä tortilloita.

Vierailija

okei,kyllä oikeatkin pelot käyvät,mutta mielestäni niiden pitäisi olla "hauskoja" niin ettei joka toinen san että pelkään pimeää. vastaan nyt tuohon muurahaispelkoon että 8-. Ei ole varmaankaan kivaa pelätä muurahaisia,niitä kun on kaikkialla.

Minä pelkään kaksosia joilla on pinkit housut.

Vierailija

Hyvä topic, ainakin meitsin mielestä. No juu, minä pelkään hämähäkkejä, olen aina pelännyt. Sitten pelkään hieman myös pimeää, tosin siitä ole jo päässyt jos vähän ylitse.

Ja sitten joku hauska pelonaihe ... Minäpä pelkäänkin Akkareitani! ;D

~ Viitta on voimaa (Vai onko sittenkään?)

Vierailija

No, antaisin sille numeroksi 9-, koska se ei ole hirmu hauska pelko, mutta aika hauska.

Seuraava: Minä pelkään perheenjäseniäni ja erityisesti pikkuveljeäni!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat