Vastailu aika

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinusta tylsää että tämä keskusteluihin vastailu loppuu kello 22.00. Pitäisikö sen olla enenmän auki vai oletko tyytyväinen näihin aikatauluihin jotka nyt pätevät. Minusta voisi vähän olla pidenpää mutta harvoin tuntuu siltä että sen pitäisi olla koko vuorokauden auki.

Tämä juttu tulivaan päähän kun pian lähetään lomalle ja kone lähtee aamuyöllä ja autolla matka Helsinki/Vantaalle on niin pitkä että pitäisi olla jotain tekemistä joten tämä sivu sopisi siihen hyvin jos oli vielä silloin auki joten päätinkysy teidän mielipidettä asiasta. jos on turha topic mainitkaa sekin.

Kommentit (4)

Vierailija

No topicin aihe ei ole täydellinen.

Mutta vastaan kysymykseen koska olen sellainen aamuvirkku herään ja käyn katsomassa kelloa, huomaan että Ankan-sivut eivät ole vielä auki ja se ottaa päähän. Eli kyllä ja ei.

_chew chew_

Vierailija

Minusta se saa pysyä tuohon 22 asti. Minä en ole koskaan ollut (ainakaan en enää sen jälkeen kun tänne saavuin) ole käynyt niin 'myöhään' koneella, joten eipä ole haitannut. Eli minun puolesta (muista en tiedä) se saa pysyä siinä kymmenessä.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Eipä minua tuo kirjoittamisajan pituus/lyhyys haittaa, harvoin olen tietokoneella ennen klo 7:ää tai jälkeen klo 22:n. Eli en tarvitse kirjoittamisajan uudistuksia.

Vierailija

Minun puolesta voisi olla 24/7 auki, mutta en usko että se tulisi tapahtumaan. Minun mielestä kaikista paras aika olisi 6.00 - 23.00, sillä täällä on myös vanhempia käyttäjiä, jotka valvovat myöhään ja 23.00 olisi hyvä. 7.00 - 23.00 kävisi myös, mutta vastahan Toukokuussa muistaakseni muutettiin tätä aukiolo aikaa, en usko seuraavaan vaihtoon pitkään aikaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat