Kysymys-vastaus topic

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Tänne voi laittaa kysymyksen jonka vastausta mietit kovasti mutta et vain keksi . Tämä ei siis ole mikään kysely vaan ihan vain että kaikki saavat oikeaa tietoa. Kaikki voivat laittaa kysymyksen ja niitä voi olla montakin samaan aikaan. Jos laitat vastauksen niin sano viestissäsi KENEN KYSYMYKSEEN VASTAAT.

Voit myös katsoa wikipediasta. (En osaa tehdä linkkejä laittaisin muuten)

Sanokaa vain jos tämmöinen on jo.

Minä olen miettinyt, missä maassa kahvi on keksitty?(Järjetön kysymys mutta kiinnostaa kuitenkin)

??kuukupööpötin??

Kommentit (7)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

---

No kuitenkin haluaisin tietää miten moderaattoriksi voi päästä? Toivon mielellään moderaattoria vastaamaan, mutta kyllä joku muukin voi vastata jos sattuu sen tietämään.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Menet johonkin keskustelut osioon. Esim. ``pulinat`` ja sitten menet vaikka ekan sivun alaraunaan ja siellä on kohta ``aloita uusi keskustelu`` painat sitä niin pääset tekemään uuden topicin.

Vierailija

Mistä näkee taskareissa monennes painos kyseinen taskukirja on.Joissain ensimmäisissä taskareissahan lukee toisella sivulla monennes painos kirja on, mutta myöhemmistä taskareista en löydä mitään.Auttakaa koodi nimi kumiankkaa hädässä!

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Syynä voi olla se, että kyseiset taskukirjat joista sitä yritätä etsiä ovat ensimmäisiä painoksia ja uskoisin, että ensimmäisiin painoksiin ei ole viitsitty laittaa sitä kuinka mones painos on kyseessä, koska sen pitäisi olla itsestään selvyys, jos kyseessä on ensimmäinen painos.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:
Re: Kysymys-vastaus topic

JKP - 01.11.10 03:09 (ID 652342)

Katso täältä, missä kahvi on keksitty http://fi.wikipedia.org/wiki/Kahvi

No kuitenkin haluaisin tietää miten moderaattoriksi voi päästä? Toivon mielellään moderaattoria vastaamaan, mutta kyllä joku muukin voi vastata jos sattuu sen tietämään.

JKP, unohdin laittaa wikipedian linkin tuohon mutta olen kyllä itse katsonut sieltä mutta en löytänyt.Tai siis en jaksa lukea niin pitkää tekstiä mutta kiitos linkin pistämisestä.

??kuukupööpötin??

Vierailija

Jaa... Onkohan tällaista topicia. Tosin ehkä Offissa voisi kysellä ihan somaja asioita =) Ja Offia luetaankin enemmän... No, täällä on näköjään linkkejä Wikipediaan? Aiheuttaa vain modeille hommia =/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat