Kuka on Aku Ankan tarpeeton jäsen?

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Mun mielestä Neiti Näpsä

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

No jaa... ehkäpä Minni. Ei Mikkikään mikään suosikkini ole mutta Mikin elämässä sentään tapahtuu jotain ja Minnillä ei paljon mitään. Mutta jos Minni puuttuisi Ankkalinnasta Mikki jäisi yksinäisemmäksi joten en oikein tiedä.

Vierailija

Mä en tykkää Pepistä,mutta jos sen poistaisi Aku Ankasta niin kaikki Pepi fanit suuttuisivat.Eikä siitä voisi varmaankaan tehdä omaa lehteä.kuka sitä ostaisi?

N.A se aito ja alkuperäinen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kuka on Aku Ankan tarpeeton jäsen?

Nikossi ankka - 01.11.10 06:47 (ID 652607)

Mä en tykkää Pepistä,mutta jos sen poistaisi Aku Ankasta niin kaikki Pepi fanit suuttuisivat.Eikä siitä voisi varmaankaan tehdä omaa lehteä.kuka sitä ostaisi?

N.A se aito ja alkuperäinen.

Minä olen samaa mieltä Nikossi ankan kanssa.

-pojanankka-

Vierailija

Mielestäni Hansu Hanhi on Aku Ankan turhin henkilö, sillä hän ei yleensä tee mitään (paitsi jos laiskottelu lasketaan tekemiseksi). :)

Vierailija

Ei oikeastaan kukaan. Kaikkia hahmoja tarvitaan joskus, tuskin niitä muuten olisi edes luotu. On toki olemassa paljon hahmoja, joista ei tykätä, mutta ovathan ne silti kaikki aina loppujen lopuksi tarpeellisia. Itse en pidä niinkään Hannu Hanhesta, ja voisin sanoa sitä turhaksi, mutta ilman Hannua ei monia tarinoita olisi voinut edes tehdä, joten en voi sanoa Hannua turhaksi. Enkä pidä niinkään pidä Milla Magiasta, mutta monet jännät Roope -seikkailut olisivat ilman Millaa jäänet väliin. Tokihan tarpeettomia jäseniä varmastikki löytyy, mutta minun mielipiteeni on se, ettei mitään hahmoa kumminkaan pidä poistaa, sillä jok'ikiselle hahmolle löytyy vähintään kaksi fania.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Figaro koska sillä tuskin paljoa väliä on ja jos on niin mitä? Minun mielestäni koska Figaro ei oikein ole missään tarinassa ja se on outo ja humoristisuus on lappeaa. Mutta viittavitsin kauniiden sanojen jälkeen voin vain sanoa etä kukaan ei ole turha.

_chew chew_

Vierailija

Ei mikään hahmo ole turha. Eri asia on, että sopiiko joku hahmo juuri Aku Ankka-lehteen. Esimerkiksi Ossian Ötökästä en pidä juurikaan, mutta on niitäkin, jotka fanittavat Ossiania ja ei ole kauhean järkevää tehdä niin vähän käytetylle hahmolle omaa lehteä.

- odo98 -

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat