Omat sarjakuvasi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä voidaan keskustella omista sarjakuvistasi.Teetkö niitä,vai et?

Voit siis puhua kaikkea omiin sarjakuviisi liittyvää.

p.s Jos on turha niin laittakaa lukkoon.

Sivut

Kommentit (16)

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Jos oikein muistan, tästä on tehty topic, mutta en ole varma.

Joskus tuhat vuotta sitten pyöritin sarjakuvaa Discopallo (Ja nerous loistaa nimenkeksimisessä xD) Sain aikaiseksi kokonaiset kaksi numeroa, ja yhden Discopallon kaverit ja Tätä et löydä mistään esitteen. Sitten innostut loppui.

~Gabi~

Vierailija

No en tee sarjakuvia kuin satunnaisia ruutuja, mutta luen niitä sitäkin enemmän. Sarjakuvia on kaapin pohjalla erittäin paljon.

Eniten luen Aku Ankkoja, mutta muitakin tulee luettua.

Paras sarjakuvapiirtäjä on minun mielestäni Don Rosa, mutta on myös muita hyviä.

-pojanankka-

Vierailija

Näistä on monta aihetta. Itsekekin olen tehnyt yhden kun en tiennyt että oli aihe. Eiköhän jatketa vanhoissa aiheissa.

Vastaan kumminkin. Teen sarjiksia. Aku Ankkaa ja oma keksimiä, jopa Asterixiaki oon väsänny.

Vierailija

Juu, tän vois laittaa lukkoon, tällaisia on jo miljoonia.

No, mä ainakin piirrän sarjiksia, 5v kokemus.

Lainaus:
Re: Omat sarjakuvasi

pojanankka - 01.11.10 08:13 (ID 652719)

Paras sarjakuvapiirtäjä on minun mielestäni Don Rosa, mutta on myös muita hyviä.

Munkin lemppari on Don Rosa, ja jos valitaan niistä, jotka _eivät_ piirrä Ankkoja, niin ehdottomasti ruotsalainen Lena Furberg.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Minäkin olen tällaisen tehnyt, mutta vastataan silti.

Minäkin piirrän, tosin vain kahden vuoden kokemuksella, mutta 3-12 sivuisia tarinoita löytyy yli 50. Strippejä taas vähän enemmän.

Nixu.

Vierailija

Minä teen Ankkoja ja tein oma keksimää Sticks sarjaa kunnes loppui pinna kun en saanut yhtä valmiiksi. Joten vastaus on :(.

_chew chew_

Vierailija

Minä teen välillä omaa sarjakuvaa nimeltä "Sarjis sankarit".Siinä esiintyy neljää eri oma keksimääni hahmoa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Omat sarjakuvasi

Nixu - 02.11.10 09:34 (ID 652833)

Minäkin piirrän, tosin vain kahden vuoden kokemuksella, mutta 3-12 sivuisia tarinoita löytyy yli 50.

YLI 50?! : o Sä oot hullu...! Mä oon saanut tehtyä vasta jtn. 10 pitkää tarinaa, koska olen niin pikkutarkka. Teen kaiken kuten oikeat sarjispiirtäjät : käsikirjoitan, piirrän luonnostelut ja sitten tussaan. Mutta niitä strippejä on kaappi melkein täynnä. : D

Itseltäni löytyy monia hahmoja, joista onnistunein on Trinu-Liis, josta voin kirjustella tänne enemmän joskus myöhemmin.

Vierailija

Libel, voisitkohan laittaa jonkun kuvan tänne galleriaan näytteille? Itse olen piirtänyt muutaman lyhyen vitsisarjan, mutta pitkiä sarjiksiä en ole jaksanut tehdä.

Vierailija

Itse piirtelen säännöllisesti sarjakuvia, mutta enemmän piirrän sellaisia "julistemaisia" kuvia. Olen aloittanut jo monta sarjakuvaa, mutta aina ne jäävät kesken suunnilleen yhden sivun jäljeen. Tasan kerran olen saanut sarjakuvan valmiiksi, se oli jokin 10-sivuinen sarjakuva, jonka piirsin synttärilahjaksi eräälle ystävälleni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Omat sarjakuvasi

xx-roope-kerälijä - 02.11.10 06:05 (ID 653158)

Libel, voisitkohan laittaa jonkun kuvan tänne galleriaan näytteille? Itse olen piirtänyt muutaman lyhyen vitsisarjan, mutta pitkiä sarjiksiä en ole jaksanut tehdä.

Juu, voin. (: Mulla on nicki Kuvablogi.comissa vai mikähän se oli, voin toki laittaa sinnekin kun Galleriahan ei päivity juur koskaan. : /

Lainaus:
Olen aloittanut jo monta sarjakuvaa, mutta aina ne jäävät kesken suunnilleen yhden sivun jäljeen.

Kuulostaa tutulta. Kaapista löytyy jopa neljäkin vuotta vanhoja käsikirjoituksia ja sarjakuvien alkuja, kun keksin aina jotain, ja sit en jaksakaan tehdä niitä loppuun. : o

Vierailija

Olen jo kerran vastannut tälläiseen,mutta vaastaan silti:

Olen tehnyt neljänlaista sarjista.

1:Olen tehnyt sarjista meidän luokasta,mutta muokannut sitä niin,että me osataan ajaa autoja ja siinä on akuankkamaisia hahmoja:)

2:Olen tehnyt sarjista unilelustani

3:unileluni on supersankari

4:Tämä on juuri nyt lempisarjani,eli mä oon supersankari nimeltä Voimavornanen.Yksi legoukkoni näyttää ihan siltä:)

Vornanen,menossa mukana vuodesta 2010

Vierailija

Olen piirtänyt tässä vähän aikaa Puhuva Apina-sarjakuvia ja varmaan huomaa, että on aloittelijan työtä. Tuossa osoite:

kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=gallery;su=user;cat=442;u=7513

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat