Paras "satanen" taskareissa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, minulla on nyt hirveä topicinteko-huuma!

Tällaista tällä kertaa: Aku Ankan Taskukirjasta on ilmestynyt 371 numeroa. Jos ne jaetaan satoihin, tulee osat:

- 001-100

- 101-200

- 201-300

- 300-???

Mikä näistä oli paras aikakausi, tarinoiltaan ja laaduiltaan? 100, 200 vaiko 300? Toivottavasti ymmärsitte. Kommentoikaa!

Nixu.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Jaa aika vaikea kysymys, sillä yleensä kaikki Taskarit ovat todella hyviä, mutta kun omistan eniten 300 ylöspäin olevia Taskareita, joten kyllä minusta nuo Taskarit mitkä ovat 300 ylöspäin parhaita Taskareita mitä m inä olen lukenut, mutta kaikki muutkin Taskarit ovat todella hyviä, kuten Taskarin pitääkin olla.

Uudenvuoden Ankka

Vierailija

Kyllä se taitaa meikäläisen mielestä olla tuo 300. 100 olisi muuten ihan hyvä, mutta kun niissä on niin paljon noita tylsiäkin numeroita, ellei sitten satu olemaan joku Taikaviitta aiheinen. Heh, taidatte tuntea minut aika hyvin. : D

~ Viitta on voimaa

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Hieman vaikea kysymys, yksittäisiä hyviä taskareita kun on monia ja tiettyä hyvää kautta en ole ainakaan tähän mennessä huomannut. Siitä kuitenkin olen varma, että 300- se ei ole, sillä nykyään tarinat ovat hyvin tylsiä ja kliseisiä, ja vain harvoin kohdalle osuu todellinen helmi.

Mikäli noista vaihtoehdoista pitäisi valita, 200-kausi olisi varmaankin se parhain; suurin osa Rune Meiklen tarinoista julkaistiin tuohon aikaan, ja myös monet muut omaperäiset ja/tai nostalgiset tarinat kohdallani liittyvät tuohon aikakauteen.

Mikäli "satanen" saa olla miltä ajalta vain, ehkä valitsen kauden 150-250. 200-satasen lopulla tarinat muuttuivat yhä enemmän nykytason suuntaan, eikä pituuskaan ollut enää häikäisevä. Sen sijaan 100-luvun loppupuolen taskarit ovat ihan yhtä helmiä kuin 200-luvun alun taskarit, luonnollisesti.

Myös kaikista ensimmäiset taskarit ovat sydämessäni, Luciano Bottaron, Guido Martinan ja Pier Lorenzo den Vitan maailma on täysin uniikki. Pelkästään heidän kolmen tarinoita sisältävä taskari numero 63 onkin ehdottomasti lempitaskarini. : )

Vierailija

Olen melko huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska omistan eniten Taskareita numeroissa 300-371. Sanon kuitenkin, että 300-371 on ollut paras kausi, koska pidän monista nykypiirtäjistä.

Vierailija

Hupsista! Minähän unohdin lempparisataseni itse kertoa.

Tykkään tästä 300-??? kaudesta, mutta nyt yritän laajentaa taskarikokoelmaani, tuolta 200-299 alueelta.

Nixu.

Vierailija

Heititpä ilmoille todella vaikean kysymyksen. Taskareita on monia hyviä ja on siellä joukossa myös muutamia tylsiä taskareita. Kaikki nuo ovat erinomaisia, mutta kun alkaa miettimään, niin ehkä 1-120 välisellä ajalla taskarit olivat enemmän tylsiä. 121-250 välillä taskarit rupesivat jo parantumaan, vaikka joukkoon mahtui vielä aika paljon tylsiäkin. 250-299 välisellä ajalla oli ehkä kaikista parhaimpia taskareita, ja silloin nämä tylsät numerot rupesivat häviämään. Vaikeaan kysymykseen vastaan silti, että 300-numerosta eteenpäin olevat taskarit ovat parhaita.

-Homeros

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minulla ei taida olla niirtä numerolla-2 alkavia taskareita paljoa eikä numero yhdellä alkaviakaan paljoa mutta numero kolmella alkavia on paljon:90/100% ja kolmosella alkavat ovat parhaita.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Parhaat taskarit ovat 101-200 ehdottomasti. Vaikka niissä on myös tylsiä tarinoita niin ne ovat parempia kuin 300-371 sillä 300-371: ssä on enemmän tylsiä tarinoita.

Vierailija

Todella hankala kysymys. Tätä pitää suorastaan miettiä, mutta vastaan taskarit 1-100 ne ovat mielestäni parhaat taskarit. Perusteluina on tarinat, ja niiden pituudet. Ennen oli neljä tarinaa, jossa 70 sivua. Nykyään asia on (melkein) toisinpäin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat