Outoa taskareissa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Miksi uusi taskari nimeltä (Kaikki likoon) ei tullu heti marraskuussa eikä se tule vieläkään.

Kommentit (13)

Vierailija

No eihän ne aina heti ensimmäisenä päivänä tule. Joskus se voi vähän pitkittyä, mutta uskon, että jo viikonlopuksi tulee.

Nixu.

Vierailija

Netissä sanottiin et se tulee toinen päivä mutta nythän on se postilakko joten se että se ei tule voi johtua siitä.

Vierailija

Kaikki julkaisut joskus myöhästelevät. Ei se ole kovinkaan ihmeellistä, tosin voihan se ensiksi tuntua vähän kummalta. Kyllä se varmaan pian putkahtaa.

~SCD

Vierailija

Niin, ATI'lta vastaus, mikäli häneen on luottamista. Aika harvat julkaisut loppujenlopuksi edes tulevat kuun ensimmäisenä päivä, Toimutksella on varmastikki paljon muutakin tekemistä, kuin olla heti edellisen Taskarin ilmestyttyä ruveta suomentamaan jne. uusinta Taskaria. Kohta se varmasti silti tulee. Itse ihan unohdin, että nyt olisi edes vaihtunut kuukausi, joten en osannut odottaa sitä edes. (Mitäköhän tästäkin nyt sitten on tuloillaan?)

~ Viitta on voimaa

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Yleensähän ne taskarit tulevat kauppoihin kuukauden toisen keskiviikon tienoilla, Tripla ja sen jälkeinen taskari vain noudattavat uutta traditiota, eli ne ilmestyivät jo kuun ensimmäisenä päivänä.

Mikäli Inducksiin on luottamista, marraskuun taskarin on kuulunut ilmestyä 2.11, mutta joidenkin tuppukylien kauppoihin toimitus saattaa kestää useammankin päivän. Odottakaa vain kärsivällisesti, kyllä se taskari vielä kauppoihin ilmestyy. ; )

Vierailija

Noniin, nyt se on tullut, ja luettukkin on. Sitten vain joulukuuta odottelemaan. Vuoden viimeinen taskari on nimeltään "Kuuhullut", kaikille tiedoksi, jotka eivät taskaria vielä omista.

Nixu.

Vierailija

Lainaus:
Outoa taskareissa...

DONUONTYHMÄ - 04.11.10 04:45 (ID 653914)

Mikäli Inducksiin on luottamista, marraskuun taskarin on kuulunut ilmestyä 2.11, mutta joidenkin tuppukylien kauppoihin toimitus saattaa kestää useammankin päivän.

Tuppukylien... rumasti sanottu. Itse asut tuppukylässä!

Vierailija

Joo ylensä taskarit tulee 10 päivä... ainakin minä olen käsittänyt niin.... tai sitten minäkin asun "tuppukylässä" johon taskarit julkaistaan myöhässä :) ;) :D :( :O

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat