Paras kovakantinen ikinä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä siis kerrotte mielestänne parhaan julkaistun Aku Ankka-kovakantisen. Jos on turha topic, niin saa poistaa. Selvä. Minä tykkään Hollantilaiset Mestarit-kirjasta.

Nixu.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Minusta ei ole turha, mutta jokuhan voi tietysti olla toista mieltä.

No, minusta paras kovakantinen on (tietenkin) Taikaviitta - Kova laki. (Tekin taidatte tuntea minut aika hyvin... 8D)

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Kyllä paras kovakantinen kirja on Ankantekijät 8, jonka on piirtänut itse toiseksi parhain piirtäjä eli Giorgio Cavazzano ja tämän kirjan käsikirjoituksetkin ovat todella hyviä vaikka ei olekkaan Cavazzanon kynästä olekkaan, mutta kuitenkin tuo kovakantinen on ehdoton lempparini.

Uudenvuoden Ankka

Vierailija

Tosi paha kysymys. Parhaimpia ovat Barksin ja Rosan kirjat. Ehkä kuitenkin paras on Rosan Musta Ritari ja muita Don Rosan parhaita.

Vierailija

Paras kovakantinen ikinä on minun mielestäni ''Kolmen Caballeron Paluu ja muita Don Rosan parhaita''.Lisäksi suosikkeihini kuuluu Barksin ''Ankalliskirjasto''-sarjat,ja Menetetyn muistin tapaus oli hyvä kirja Cavazzanolta.Lisäksi niitä on todella monia.En siis osaa valita,mutta koetan vielä miettiä.Lähetän sitten oman mielipiteeni tänne. : )

-SD-

Vierailija

Noniin,edellisellä sivulla sanoin että mietin.Nyt olen sitten miettinyt,ja vastaan,että Menetetyn muistin Tapaus by Giorgio Cavazzano.Siinä oli hyvä käsikirjoitus,joka ei tosin ollut Cavazzanon tekemä,mutta piirrosjälki oli mahtavaa,ja muutenkin erittäin hyvä kirja.Cavazzano kuuluu kärkipiirtäjäkaartiini,ja pidän kovasti.Hyvä kirja, hyvä jälki.Siksi vastaan että Menetetyn muistin tapaus. : )

-SD-

Vierailija

Tästä tulee pitkä lista. Hollantilaiset mestarit on kyllä ihan järkyttävän hyvä, oon lukenut sen kyllästymiseen asti + tekijäesittelyt. Tapanani on lukea aina sairaana ollessani Ankantekijät 6 "Naurettavat naapurit"-kirjaa, eli sekin kuuluu suosikkeihini. Ankantekijät 12 on kans yks parhaimmista, kun asialla ovat lempi piirtäjäni. Ja sit osa Don Rosan kirjoista, kuten Pako kielletystä laaksosta.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat