Rekisteröintiongelma

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, joudun rekisteröitymään joka kerta uudestaan sähköpostin linkistä. Ärsyttävää. Tietoni ja ankkaprofiili ovat kuitenkin tallessa, ja ihmettelen tätä. Reksteröidyin kyllä alunperin koodinmurron kautta, mutta onko muilla ollut samantapainen ongelma?

Kommentit (2)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Teetkö siis joka kerta uuden tunnuksen sivuille tullessasi? Ihan vinkkinä, että täällähän tarvitsee laittaa sähköposti ja salasana eikä käyttäjänimeä, mutta en oikein luule, että se on tuosta kiinni nimittäin ei ole eka kerta, kun jokin profiili ei toimi, sillä tällä sivulla on hajonnut joitakin profiileja aiemminkin, joidenkin tiedot ovat hävinneet kokonaan, mutta toisten tiedot ja kaikki ovat pysyneet ihan ennallaan, mutta sisään he eivät vain ole pääseet.

Sinuna ottaisin yhteyttä ylläpitoon, jos vanha profiilisi ei toimi, sillä niin saa parhaiten vastauksenkin eli http://www.akuankka.fi/palaute laitan tuonne ongelmasi niin eiköhän asian pitäisi selvitä : ).

Ensi kerralla tälläisessä ongelma tilanteessa foorumilta kysyessäsi laita asiasi tähän topiciin: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky... Koska tuolla saat varmasti tarvittaessa apua, jos joku jotain asiasta tietää : ).

Tervetuloa kuitenkin sivuille, vaikka et todennäköisesti uusi olekkaan, kun koodinmurrossakin olet ollut mukana. Toivottavasti ongelmasi saadaan ratkaistua.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Joo, en tehnyt joka kerta kylläkään uutta tunnaria, enkä myöskään kirjautunut nimimerkillä vaan sähköpostilla. Otin yhteyttä asiakaspalveluun palautteen avulla, ja nyt asia on kunnossa, vika oli siinä että olin rekisteröitynyt koodinmurron kautta, ja sen takia sivu oli tehnyt rekisteröityessäni "kakkostunnarin", joka herjasi jokakerta rekisteröityessäni. Nyt kirjautuminen toimii. Kiitos vinkistä :)

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat