Pako kielletystä laaksosta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tänne vaan arvosanoja,onko kirja hyvä ja semmosta.Muistakaa perustella.Itselläni ei vielä kyseistä kirjaa ole,mutta tämän topicin perusteella mietin hommaanko kirjan vai en.

En löytänyt tälläistä topiccia.pahoittelen jos on olemassa

Kommentit (11)

Vierailija

Minä olen melkein saman kysymyksen edessä. Olen lukenut kirjan, lainasin kirjastosta, ja mielestäni ihan hyvä. En varmaan osta kirjaa.

Vierailija

Ihana kirja. ? Suosittelen kaikille. En myy kirjaani IKINÄ, koska siinä on Rosan nimmari. Kyllä se on kympin arvoinen, vaikka jotkut sarjikset olin lukenut jostain ennenkin.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Se luultavasti hyvä, en ole lukenut siitä muutakuin sen ensimmäisen tarinan, joissakin 2000 -luvun lehdissä. Mutta sen verran olen siitä kuullut, että se on loistava! Niinkuin kaikki muutkin Kenon kirjat. Vaikket mikään Rosa-fani olisikaan, suosittelen sen ostamista, tai vaikkapa kirjastosta lainaamista. Muuten Libel, onnea, saitko nimmarin silloin kuin Don kävi viimeksi suomessa? Minulla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia edes päästä sinne, no, jospa kävisi tuuri, ja voittaisin siinä kisassa, kuka tietää?

Mutta jottei mene aivan Offiksi, niin se on hyvä, erityisesti minua kiinnostaisi päästä lukemaan Kirjeitä Kotona, olen kuullut siitä paljon hyvää.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Viittavitsi :

Lainaus:
Muuten Libel, onnea, saitko nimmarin silloin kuin Don kävi viimeksi suomessa?

Jep, hain nimmarin Kaakkurin Citymarketista. Porukkaa oli paljon ja jono kiersi koko kaupan halki. : D Alkoi väkisinkin hymyilyttämään kun pääsin Donin eteen, ja hän vastasi hymyyni. (: Ihana ihminen, vaikka en häntä tunnekaan.

Sori aika spämmiä. D:

Vierailija

Hmmmmm,näiden vastausten perusteella ostan kirjan ehdottomasti.Minulla on jo kolmen caballerron paluu.Ja ole Don Rosa fani.Muuten menen joulukuussa lahteen pyytämään Rosan nimmaria.(vaikka asun Lappeenrannassa,pakko mennä)

Vierailija

Roope Ankan elmä ja teot kirjojen jälkeen paras Rosan kovakantinen! Huippu hyviä sarjoja, kuten Unohda koko juttu (jota nauroin ääneen) ja Kirje kotoa, joka nousi lempparikseni. Kaikki kirjan sarjat ovat Rosan parhaimmistoa! Rosan kaikki kirjat ovat kyllä kympin aroisia, mutta tämä erityisesti.

Osta kirja:):)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Pako kielletystä laaksosta.

Libel-97 - 05.11.10 06:36 (ID 654396)

Viittavitsi :
Lainaus:
Muuten Libel, onnea, saitko nimmarin silloin kuin Don kävi viimeksi suomessa?

Jep, hain nimmarin Kaakkurin Citymarketista. Porukkaa oli paljon ja jono kiersi koko kaupan halki. : D Alkoi väkisinkin hymyilyttämään kun pääsin Donin eteen, ja hän vastasi hymyyni. (: Ihana ihminen, vaikka en häntä tunnekaan.

Sori aika spämmiä. D:

Itse en saanut nimmaria. (Tulin paikalle ihan liian myöhään, mutta oli harrastuksia)... Tosin sain Donista TOSI hyvän kuvan kännykällä, sillä Don katsoo kameraan päin.

Oli mieleenpainuva kokemus, vaikka nimmaria ei ole. Kyllä se Pako kielletystä laaksosta on hyvä, mutta en ostanut sitä kaupasta vaan oon lukenu sen joistain vanhoista akkareista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Pako kielletystä laaksosta.

Libel-97 - 05.11.10 05:00 (ID 654322) Ihana kirja. ? Suosittelen kaikille. En myy kirjaani IKINÄ, koska siinä on Rosan nimmari. Kyllä se on kympin arvoinen, vaikka jotkut sarjikset olin lukenut jostain ennenkin. ? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!
En minäkään myisi sitä MAHTAVAA kirjaa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Pako kielletystä laaksosta.

akudaku - 30.12.10 09:26 (ID 684458) todella hyvä kirja vaik mul ei siin rosan nimmaria olekkaan

Samoin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat