TASKARI EI TULLU VIELÄKÄÄN!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

On jo kyllä omituista meni 5 päivää eikä tule vieläkään AATK:371 kyllästyttää kyllä tämä.

~Viittasankari se pelastaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Jaa aika ihmeellistä ettei teidän paikkakunnalla ole vieläkään tullut uusinta Taskaria sillä täällä uusin Taskari tuli tänään kauppoihin ja tietenkin ostin sen heti, mutta en kyllä keksi miksi Taskari ei teiillä päin ole vielä ilmetynyt, mutta kyllä se varmaan ensiviikolla teilläkin ilmestyy ja itse aloitan lukemaan tuota Taskaria illalla.

Uudenvuoden Ankka

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Postin työntekijät (ainakin osa) ovat lakossa, mistä johtuen Itella Oyj on ilmoittanut postin kulkevan normaalia hitaammin. Tilanne vaihtelee suuresti alueittain. Ja koska myös taskukirjojen kuljetukset kuuluvat postin toimintaan, saattaa olla, että niitä ei ole vielä toimitettu joka paikkaan.

Vierailija

No, se voi tietysti riippua siitä, missä paikkakunnalla asut. Meille se tuli tänään (niinkuin sen pitikin) ja kakista R-Kioskeista ja Siwoista sekä muistakin kaupoistakin löytyi, ostin sen jo aiemmin päivällä. Vaikken itsekkään missään niinkään erikoisemmin mainittavalla paikkakunnalla asu, kyllä se silti löytyy joka kuun ensimmäisen (tai päivänä, jolloin sen kuuluu ilmestyä) niin jo lähimmästä kaupasta, se siis nähtävästi riippuu.

Ja voin sanoa, että todella hyvä on, erityisesti ensimmäinen tarina, no, minä se en koskaan muutu.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
TASKARI EI TULLU VIELÄKÄÄN!

Kepakko - 05.11.10 06:54 (ID 654409) On jo kyllä omituista meni 5 päivää eikä tule vieläkään AATK:371 kyllästyttää kyllä tämä. ~Viittasankari se pelastaa.

Tuona päivänä kun olet lähettänyt tuon viestin niin minä olen saanut sen taskarin jo tuona päivänä. ;)

~DD, yli 400 viestiä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat