Arvostele motto.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei täällä eka kertoo mottonsa ja toinen arvostelee sen kouluarvosana asteikolla sen järkevyydestä. Jos on kysyttävää niin laita viesti. Tälläistä ei minun mielestäni ollut kun selailin. Okei minä aloitan:

Häviämisessä ei ole mitään pahaa koska sen jälkeen ei ole mitään hävittävää, mutta jos voittaa saa vaan aina enemmemmän hävittävää.

_chew chew_

Kommentit (5)

Vierailija

Tuo motto oli viisas, opettavainen ja kaiken lisäksi totta. Arvosana: 10-.

Piirtämismottoni:

Kärsimättömyys ei vie eteenpäin, päinvastoin. On tärkeämpää kertoa tarina hyvin kuin piirtää hienosti. Pidä silmät auki, tarkkaile maailmaa ja paina mieleesi kaikki, mitä näet!

[SpyDuck]

Vierailija

Ihan hyvä motto mielestäni. Mutta se oli minusta ihan "pikkiriikkisen" outo. Älä loukkaannu. Arvosana voisi olla 9½.

Sitten minun mottoni: Yrittänyttä ei laiteta.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

En ole koskaan tajunnut tuon moton ideaa (miten niin laittaa yrittänyttä?). Joka tapauksessa tiedän kuitenkin sen, missä tilanteessa tuota sanontaa käytetään, siinä mielessä on kyllä minulle tuttu lausahdus. En voi vain sanoa mitään tuon nerokkuudesta tai osuvuudesta, joten tuo jää varsin keskiväliin arvosteluasteikollani.

7+

Sitten oma mottoni, jota olen käyttänyt jo pitkään ja johon tiivistän kaiken mieltymykseni:

Outous on aina hyve.

Vierailija

Ööh.. millä tavalla se on hyve? En ymmärtänyt mottosi ajatusta tai ideaa, joten en voi antaa siitä sen takia kovin hyvää arvosanaa. No, se on vaikka sitten 7½.

Ja seuraava motto: Tee yksi hyvä työ päivässä.

Vierailija

Miksei kaksi tai kolme? Mutta ihan hyvä motto. Sillä saa 9½. Toinen omista motoistani:

Häviäjällä ei ole mahdollisuutta voittaa mutta, voittajalla on mahdollisuus hävitä.

_chew chew_

Ja Donu se tarkoittaa varmaankin että yrittänyttä ei lynkata. (En ole varma(Sitäpaitsi niinkin käy joskus.))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat