Adressi: Linkit sallituiksi keskusteluviesteihin!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minua pännii, kun näihin viesteihin ei saa laittaa linkkejä niinpä luon adressin, jonne voi laittaa nimensä. Oma nimeni tulee heti.

Kommentit (14)

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Tiedän että olet uusi. Linkkien lisääminen viestiin ei ole kielletty ellei se johda AA.fi:n

ulkopuolelle.

Kalamies aina kalastamassa.

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Linkkejä saa laittaa jos ne johtavat Aku Ankan sivuille. Täällä on myös pieniä ja mitä sitten jos joku olisi laittanut jonkun pelottavan videon linkkinä ja joku pieni lapsi katsoisi sen, se pieni lapsi ei ehkä saisi unta koska miettii sitä asiaa.

Tuo oli siis vain minun mielipiteeni asiasta.

Vierailija

Tähän mainitsisin niin, että itsnikin mielest sääntö on hyvä. Tosin olisi mukava, että Kuvien URL-osotteita saisi laittaa... Etenkin jos kuvassa on Aku Ankka! Se helpoittaisi ainakin Piiroskilpa topiciani...

Vierailija

Tiedän, että linkit ovat sallittuja, jos ne eivät johda sivuston ulkopuolelle, mutta haluaisin jakaa Taikaviitta-blogini linkin, mutta se ei ole sallittua. Tämän adressin tarkoitus on tehdä sivuston ulkopuolelle johtavien linkkien laittamisesta sallittua!

Vierailija

Niin, periaatteessahan tuo olisikin ihan hyvä idis, mutta toisaalta... (tuli varmaan jo ilmi aiemmista viesteistä?) No, jos haluaisi näyttää jonkun kuvan (luultavasti suositeltavissa olisi joku Disney -kuva?) Tai jos esim. haluaisi näyttää jonkun aiheeseen sopivan videon, niin silloinkin olisi hyvä, jos voisi käyttää linkkiä. Mutta siitä toki seuraisi paljon harmiakin, jotkut 'terrorit' tulisivat tänne, ja laittaisivat linkkejä ties minne sivuille, ja jos joku pikku-lapsi sattuisi näkemään sen, se voisi olla haitaksi, monella muotoa. Ja jos vaikkapa jonmpikumpi vanhemmista saisi tietää, saattaisi olla Aku Ankan maine, erityisesti nettisivut vaarassa. Tokihan sen voisi rajata, että vain joillekin tietyille sivuille pääsisi, joka taas olisi kokonaan toinen juttu, sekä myös aikaa ja kärsivällisyyttä vaativa juttu jne. Ja taitaa täällä olla tätä hommaa jo tarpeeksikin, että jos vaikka unohdettaisiin se.

Hyvä idea tosin, ei siinä mitään. No, tulipas suu puhtaaksi.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Minun trkoitukseni olikin antaa linkkejä Taikaviitta-aiheisiin youtube-vidoihin, joita tekevät mm. nämä Youtube-käyttäjät: DarthTomuki(minä) ja EEDD93

Vierailija

Mielestäni voisi laittaa linkkejä viestiin, kunhan ne ei johda ainakaan:

1. K-18 sivuille

2. Waretus sivuille

3. Virus-sivustoille

4. Omille hyötysivuille (referee linkit)

5. Ei minnekkään hyvien makujen vastaavaan paikkaan

6. Ei mitään turhaa mainostusta

Enempää en kyllä keksinyt. Aika tarkkaahaan tuo olisi, mutta mielestäni olisi hyvä.

Kaikista tärkeimmät kiellot olisivat minun listassani ehdottomasti 1,2 ja 3.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Re: Adressi: Linkit sallituiksi keskusteluviesteihin!

Taikaviitta 3000 - 08.11.10 04:10 (ID 655613)

Minun trkoitukseni olikin antaa linkkejä Taikaviitta-aiheisiin youtube-vidoihin, joita tekevät mm. nämä Youtube-käyttäjät: DarthTomuki(minä) ja EEDD93

Sinun tarkoituksesi on hyvä, mutta luultavasti kaikkien aikeet eivät ole yhtä harmittomat. Jokus harmittaa itseäkin tämä juttu, mutta ei voi mitään. Emmehän toki halua että kun sivusto on rauhoittunut trolli aallon jälkeen, linkki spämmääjät iskevät.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Adressi: Linkit sallituiksi keskusteluviesteihin!

Kroisos -99 - 09.11.10 09:17 (ID 656260)

Lainaus:
Re: Adressi: Linkit sallituiksi keskusteluviesteihin!

Taikaviitta 3000 - 08.11.10 04:10 (ID 655613)

Sinun tarkoituksesi on hyvä, mutta luultavasti kaikkien aikeet eivät ole yhtä harmittomat. Jokus harmittaa itseäkin tämä juttu, mutta ei voi mitään. Emmehän toki halua että kun sivusto on rauhoittunut trolli aallon jälkeen, linkki spämmääjät iskevät.

Joka tapauksella sivustolle voi aittaa linkkejä... Modejen on vain poistettava ne, jos ne vievät AA:n ulkopuolelle...

Vierailija

Olisi tietysti helpompaa,jos linkkejä saisi laittaa, mutta siinä kävisi juuri niin että

jotkit trollit laittaisivat linkkejä asiattomille sivuille. Täytynee ottaa myös huomioon se seikka että asiat,jotka ovat Vaikkapa 12.vuotiaan näkökulmasta täysin normaaleja,pienemmille se ei ole. Jos tähänkin saataisiin jokin esto, kuten esikielletyt linkit, mutta silti jutussa on vaaransa. Jospa linkit vaikkapa joutuisivat ensin käsittelyyn,ennenkuin ne päästetään tänne(Mahdottumuus, ei tarvitse muistuttaa)

Jos tähänkin saataisiin jokin järjesty ja ratkaisu, se saattaisi toimia.

Kuten jos vaikkapa k-18 sivut automaattisesti kiellettäisiin ja ne eivät koskaan pääsisi tänne ja sellaista.

Eiköhän jokin ohjelme ole olemassa,,joka tarkistaisi linkit ensin,mutta se on vielä nykutekniikallakin likemmäs mahdoton juttu netissä......

Vierailija

Minulla on mullistava idea millä linkit saataisiin tänne(siis muille sivustoille johtavat linkit). Tehtäisiin joku sivu tänne Aku Ankan Tietolaarin, Kirjaston, Pelit & Puuhat, Gallerian, Keskustelun ja Kaupan seuraksi osasto Linkit. Moderaattorit tarkastavat kaikki linkit ennen kuin ne tulevat sivuille. Kun linkki on siellä voi foorumilla laittaa siihen linkin Linkit sivulle, kohtaan jossa linkkisi on.

Voi olla huonokin idea.

Vierailija

Toki säännöissä voisi olla lista, jossa olisi sivustoja, joihin saa laittaa linkkejä. Jos haluaisi listaan uuden sivun, olisi ensin pyydettävä lupa ylläpidolta???

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat