Kuka haluaa tulla Ankka-piirtäjäksi/käsikirjoittajaksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ainakin haluan käsikirjoittajaksi!! Tekisin pääasiassa Taikaviittaa. Luulen, että unelmani joskus toteutuu!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Heh, enpä tiedä, tulisiko minusta ankantekijää. Piirtäjää ei ainakaan, sillä olen umpisurkea kuvaamataidossa. Mutta kuka tietää, ehkä käsikirjoittajan ura sopisi minulle, keksin joskus koulussa aineenkirjoituksessa melko hyviä tarinoita. :)

Vierailija

Piirtäjänä olisi varmaan ihan kivaa, mutta sitten ne piirtäjän taidot... Piirrän kotona aika paljon, että jos ne taidot siinä kehittyisivät.

- odo98 - ei ihan heti ankkapiirtäjä -

Vierailija

Kuvaamataitoni oli viime vuonna 10, ja piirtelnhän joskus sutaisuja.

Kyllä minusta voisi piirtäjä tulla. Piirtäisin eniten Roopea.

[SpyDuck]

Vierailija

Lainaus:
Kuvaamataitoni oli viime vuonna 10.

En yhtään ihmettele kun vilkaisin galleriatöitäsi, nimittäin ne ovat aivan MAHTAVIA! (Minä sain ysin kuviksesta.)

- odo98 -

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ties vaikka minusta tulisi ankka-piirtäjä, se olisi oikeasti minun unelma-ammattini. : ) Piirtely on enemmän minun alaani, kuin käsikirjoittaminen. Tekisin varmaan paljon ankanpojat & Aku -tarinoita. Kuvaamataito onkin yksiä lempiaineitani koulussa, mutta emme ole saaneet siitä vielä numeroa.

Ps. Muokkasin otsikkoa, toivottavasti ei haittaa.

~ Tapsa

Vierailija

En ole kovin hyvä piirtämään. (Lähetän jouluun mennessä muutaman työn galleriaan niin näätte.) Muuten haluaisin Ankka-tekijäksi mutta käsikirjoituksessa voisin olla aika hyvä meinaan olisin saanut kympin äidinkielestä jollei käsialani olisi koko luokan huonoin.

_chew chew_

Vierailija

Kyllähän se voisi olla ihan kivaa, minusta voisi tulla piirtäjä, koska en osaa tehdä hyviä käsikirjoituksia. Jos minusta tulisi ankka-tekijä, piirtäisin eniten varmaan Karhukoplaa, koska he ovat yksi lempihahmoistani, ja osaan piirtää heidät jo nyt aikahyvin.

-Homeros

Vierailija

Kyllä käsikirjoittajaksi ehkä. Ankkojen kirjoittaminen olisi helpompaa kuin unelmani, kirjailijan ura, johtuen siitä ettei ankkoihin tarvita kappalejakoja.

Vierailija

En halua Ankka piirtäjäksi,mutta osaan piirtää hyvin(kuvaama taidosta 10 joka vuonna)Ja olen hyvä keksimään tarinoita(taidan vähäsen leuhkia,mutta totta joka sana)Mutta katsotaan nyt tulekoo minusta ankka tekijää vai ei.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minä haluan Ankka-piirtäjäksi,mutta en käsikirjoittaisi omia tarinoitani.Voisin ehkä muutaman ankka-tarinan käsikirjoittaa...Piirrän todella hyvin Aku ankkoja.En paljon muita piirräkkään.Milla Magian piirtäminen menee aina minulla pieleen.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Kyllä minulla mielestäni on jotain piirtäjän lahjoja, mutta ideoita ei synny käsikirjoittajaksi =) Voisi olla ihan kivaakin...

Vierailija

Minun unelmani on ehdottomasti tulla isona Aku Ankka piirtäjäksi!Minusta piirtäminen on niin kivaa.En nyt halua kerskua,mutta viime vuonna todistuksessa kuviksen kohdalla oli "Erittäin hyvä".(Meillä ei vielä silloin ollut numeroita)Ja jos minusta tulisi isona Aku Ankka-piirtäjä,piirtäisin lähinnä Roopea ja Akua.

Vierailija

No ehdottomasti, itseasiassa se on ykkössijalla, minä nimittäin pystyisin kirjoittamaan kukkaruukuunkin elämänkerran. Piirtäjän hommista en tiedä, sillä en osaa piirtää. (Ainakaan vielä, mutta harjoitushan tekee mestarin!) Sitten toisena olisi myös päästä animaattoriksi, minullakun on jo satoja ideoita piirrettyihin ja elokuviin. Tuohan kuulostaa todella typerältä, mikäli minua yhtään tuntee - osaisin vain sählätä siellä - mutta ainahan voi toivoa, ja niin pitääkin! Jos pääsisin edes käsikirjoittajaksi, tekisin (saman kuin Taikaviitta 3000) pääasiassa Taikaviittaa.

No, eihän minusta tietenkään tuohon olisi, mutta sitä on siltikkin kiva aina haaveilla sekä kuvitella, siinä en ainakaan voi mennä sen pahemmin möhlimään.

~ Viitta ON voimaa

Vierailija

Voi olla, viiden vuoden sarjisten piirtokokemus ja parin kuukauden ankkojen piirtokokemus. Saapa nähdä, mitä näistä taidoista kehittyy. (:

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Kuten olen jo muutamaan otteeseen täällä kertonutkin, varastostani löytyy muutama omatekoinen ankkasarjakuva, joista pisin on 12 sivun mittainen. Piirtämis- ja käsikirjoituskokemusta siis löytyy rutkasti. Olen yrittänyt saada tarinoihini joitain kapinamielisiä ajatuksia, ja poistaa kaikki kliseet ja absurdit luonnottomuudet niistä pois. Surrealismia olen pariin otteeseen kokeillut, mutta olen hoksannut, ettei se ankkasarjiksissa toimi.

Ainoa (ja suuri) ongelma vain on motivaation puute; sitä haluaisi välillä tehdä jotain muuta ja ikään kuin unohtaa koko projektin. Tälläkin hetkellä minulla on laatikossa yksi pitkä sarjakuva kesken, sekä muutama muu pään uumenissa. Mutta mikäli motivaatiota jostain ajan myötä löytyy, niin enköhän ajan kanssa sitten niitä piirroksiani/käsikirjoituksiani jollekin kustantajalle lähettelen. Aina löytyy toivoa. : )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat