mikä on sun lempihahmo?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on sun lempihahmo?

mun lempihahmo on roope

ankka.

Kommentit (2)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Tervetuloa Aku Ankan sivuille gnistan, mutta voisit lukea keskustelu ohjeet ennen kuin teet topicin. Eli asia on niin, että näitä topiceja on aivan liikaa, joten tämänkin voisi laittaa nyt lukkoon.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tähän väliin ihan pakko laittaa viestiä, koska hieman on asiaa.

En olekaan taas aikoihin törmännyt näihin "lukkoon!" viesteihin ja kuvittelin sellaisien olevan jo loppuneen kokonaan, mutta näköjään edelleen jotkut ovat niin epäkohteliaita, että kirjoittavat pelkästään lukkoon ja jättävät viestin siihen. Asiahan on katsokaas niin, että lukkoon viesteillä ette hyödytä topicia millään tavalla, se ei mene lukkoon viesteillä lukkoon vaan se jää pelkäksi spämmiksi topiciin. Yhden kerran saa joku neuvoa topicin aloittajaa kuten tässä topicissakin JKP neuvoi, mutta sen jälkeen sitten ei mielellään mitään viestejä enää siihen topiciin. Keskustelu ohjaantuu jo olemassa olevaan topiciin asiasta ja se kopio alkaa uppoamaan pois. Nostatte vain koko ajan tätä topicia ylös uusilla lukkoon viesteillä ja sen lisäksi vielä spämmäätte.

Kuten jo todettua, aiheesta on jo aiempi topic, joten sielä jatkuu tämä keskustelu.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/8552/lempihahmo

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat