Lol ei tule vieläkään uutta Taskaria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen odottanut tätä jo 7 päivää eikä tule... Asun Vantaalla. EIKÄ SITÄ TULE VIELÄKÄÄN!!!

JOO TEILLÄ SE ON HAUSKAA...

~ Viittasankari se pelastaa.

Kommentit (6)

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Tästä ei olisi tarvinnut tehdä uutta topicia. Olisit hyvin voinut kirjoittaa tämän offiin.

Tänne missä minä asun Taskari on tullut, mutta myöhässä ja syy on postin lakko. Kaikki Ankka-julkaisut kauppoihin kuljettaa Suomen Posti ja kun se on lakossa niin Taskarikin tulee myöhässä.

Nyt ei enää vastauksia tähän kiitos ja lukkoon!

HENRI K J L

Vierailija

Hahhah! Minulla on se jo! Vantaalla julkaisut myöhässä. Kerron, että oli TOSI hyvä taskari, ensimmäinen tarina varsinkin.

Nixu.

Vierailija

Mahdatko olla tietoinen mitä lol tarkoittaa? (: Lots of laught, eli paljon naurua, eli aika hyvän otsikon olet saanut aikaiseksi.

Niin, tännekään ei ole tullut vielä uusinta Taskaria, varmaan huonojen kelien takia. Eiköhän se sieltä vielä tule.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Lainaus:
Re: Lol ei tule vieläkään uutta Taskaria

Nixu - 08.11.10 01:26 (ID 655549) Hahhah! Minulla on se jo! Vantaalla julkaisut myöhässä. Kerron, että oli TOSI hyvä taskari, ensimmäinen tarina varsinkin. Nixu.

Minullakin on se. Sain sen 5.11.2010. Siis taskari 371. Seuraava taskari on 372 Kuuhullut.

~DD, yli 380 viestiä

Vierailija

Minun kotikaupungissani Taskari 371 on ollut ostettavissa jo monta päivää. Kyseinen Taskari on todella hyvä, varsinkin ensimmäinen tarina: Taistelu unohdusta vastaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat