Teemanumerot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis nyt kysyn teidän mielipiteitä Taskarin teemanumeroista. Itseni mielestä ne ovat todella hyviä. Itselläni on niitä jotain kymmenen kappaletta. Jos olette Ultrasankarit faneja kannattaa ostaa joulun taikaa! Parhaita tähän mennessä on ollut Joulun taikaa (ostin eilen) Ultrasankarit vs. paha seiska ja Sohvaperuna joten voitte siis päätellä, että pidin tämän vuoden teemanumeroista.

Jos teillä on teemanumeroita ilmoittakaa tänne ja myös mitkä niistä on lempparinne.

Kommentit (10)

Vierailija

Minun hyllystäni löytyy 16. Nrot. 1, 10,11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ja lempparini 24. Ne ovat ihan hauskoja. Yritän vähintään puolen vuoden sisällä löytää puuttuvat.

Kävi köpelösti pari vuotta takaperin, kun ostin nro. 17, Kelmien kerho. Siinähän oli sellainen "hologrammikuva", joka vaihteli Mustakaavusta Mustaan Pekkaan ja siitä taas Karhukoplaan. Minun ostamastani kirjasta puuttui se kuva, oli irronnut varmaan, ja luulin, että kannen vitsinä on se, että rosvot ovat murtaneet vankilan tiiliseinän.

"Voi miniua" -Nixu.

Vierailija

Noiden hologrammien liimaus on tosiaan ollut huono. Kontaktimuovilla on pitänyt yrittää suojata niitä, etteivät irtoaisi.

Vierailija

Eiköhän se riipu siitä, miten pidätte huolta. Itse ostin kaverilta käytettynä viime vuonna kyseisen teeman hintaan kolme euroa. Hologrammikuva on vieläkin ehjä :'9

Vierailija

Ei riipu, meinaan että niissä on huono liimaus jo kaupassa. Pelkkä liimaläntti, josta ei kauaa ole iloa. En ole kyllä missään pumpulissa näitä säilyttänyt, mutta yhtä hyvin olen pitänyt huolta kuin tavallisistakin taskareista.

Vierailija

Minun hyllystäni ei teemanumeroita löydy.Ei kun anteeksi,löytyyhän sieltä.Sekoitin teemanumerot johonkin ihme kovakantisiin,joita minulta myös löytyy.Lempi teemanumeroni on Nimeni Ankka,Aku Ankka.

-Koodi Nimi:Kumiankka,se oikea.

Vierailija

Kyllähän minä aina Taskarin teemanumeroista pidän, tosin, riippuu täysin mikä teema on kyseessä. Itseltäni löytyy hyllystä seuraavanaliset numerot: 12, 14, 19 , 20 , 21, 22, 23 ja 24. Ja parhaat ovat saman kuin sinullakin, noD. Kyllä minua voi Ultrasankarit -faniksikin sanoa, mutta täytyy kyllä myöntää, että se uusin tarina oli lievästä sanottuna huono.

Sanon nyt saman kuin Ultrasankarit vs. Paha Seiska keskustelussa, mutta sen olisi voinut miltei yhtähyvin voinut sanoa Taikaviitan ja Eka Vekaran seikkailuksi ultrapöksyissä. Eihän siinä muita hahmoja nähtykkään - kuin vain aluksi kokuuntuneina.

No, sitten vaikkapa Sohvaperuna, se oli hyvä! Vaikken mitenkään niin erityisesti pidäkkään Mikistä, oli se Mouse -tarina aivan uskomattoman hyvä, siinä oli hyvä juoni ja se oli muutenkin kaikin puolin todella hauska.

Ai juu, tokihan teemanumero 19 kuuluu parhaimistooni, jos yhtään tunnet minua, tiedät kyllä, miksi.

Kyllä ne Taskarin teemanumerot ovat (jos sattuu kohdalleni hyvä teema) niin parempia kuin tavalliset Taskarit.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Mouse oli kyllä aivan huippu tarina, mutta muuten Sohvaperuna- taskari ei ollut hääppöinen: liikaa kehnoja täytetarinoita ja vielä se pahuksen hologrammi joka ei edes pysy kunnolla kiinni.

Ultrasankarit oli ihan hauska, vaikken kauheasti pidä supersankarijutuista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat