Huonoi biisi, jonka olet kuullut!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kerro vain oma ärsyttävin ja huonoin biisisi, jonka olet koskaan kuullut. (Mielelläni kuulisin sen biisin lyyrikat!)

The Rasmus-Last Generation

We stopped and left the car

The last thing I can recall

A raging wave of light

Vaporized

All this life

And we ran into the field

Incapable to breathe

Rest in peace, it`s all over now

It`s the end of salvation

Memories in the photographs

Of the last generation

Of the last generation

I`ve seen this in my dream

A petrifield

Family

Pointing hands at me

Victims of

the tragedy

Dust replanced their souls

Hearts tumed into stones

Minds turned into stone

Loorietta (Miljoonan arvoista lauluhenkeä)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Antti Tuisku: Juuret

En vain siedä Antti Tuiskua, ja tämä biisi on huono jopa hänen mittapuullaan. (Anteeksi jos pahoitin Antti-fanien mielen :))

Vierailija

Kaikki Lauri Tähkä ja elonkerjuu -kappaleet, en jaksa laittaa niitä kaikkia tähän. : D

Ihan hirvee lauluääni ja oudot sanat.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Huonoi biisi, jonka olet kuullut!

Libel-97 - 09.11.10 07:43 (ID 655845)

Kaikki Lauri Tähkä ja elonkerjuu -kappaleet, en jaksa laittaa niitä kaikkia tähän. : D

Kumma kun Emma-palkintoja satelee joka vuosi hirveästä lauluäänestä. No suomalaiset äänestäjät ovat sitten kai todella tyhmiä...

Omasta mielestäni huonoimmat kappaleet löytyy muutamilta nimeltämainitsemattomilta laulajilta/yhtyeiltä, joita en pysty edes kuuntelemaan. Mutta kun tässä pitäisi laittaa sellainen jonka on kuunnellut, niin niin... sanotaan nyt vaikka... enpä sano mitään, koska en kuuntele huonoa musiikkia. Ja jos joskus olen kuunnellut huonoja kappaleita, niin en enää muista niiden nimiä.

Vierailija

Lainaus:

Tapparafani96 - 08.11.10 08:04 (ID 655801) Antti Tuisku: Juuret En vain siedä Antti Tuiskua, ja tämä biisi on huono jopa hänen mittapuullaan. (Anteeksi jos pahoitin Antti-fanien mielen :))

Mainitsemasi biisi on minunkin mielestäni aika huono, muttei huonoin.

Niitä muita huonoja on aika monta, mutta löytyyhän hyviäkin biisejä. Ainakin jotkut vanhanaikaiset kappaleet eivät ole mieleeni. Esimerkiksi musiikintunnilla on ollut monta selliasta tylsää ja inhottavaa laulua, joita inhoan eniten tämän nimistä kappaletta: Love is all around. Siis se on niin karsea!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Huonoi biisi, jonka olet kuullut!

kamuli - 09.11.10 03:49 (ID 655935)

Mun mielestä Puhuva kone on aika huano. Biisit on muuten iha hyvii mut se ääni ei oikee sovi niihi.

"Tässä teille Suomen nuorinta hiphoppii.."

Repesin kun se lauloi sen "Pitkä kuuma kesä" -ohjelmassa. : D En määkää tykkää siitä, tuntuu pitävän itseänsä kovempana kuin onkaan. Sellaisen kuvan sain, kun se olis siin ohjelmas.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kaikki räppi on minun mielestä erittäin huonoa, mutta erityisesti mieleen on jäänyt Cheekin Liekeissä. Ärsyttävä kertosäe ja muutenkin ärsyttävä laulu.

~ Tapsa

Vierailija

Lainaus:

kamuli - 09.11.10 04:59 (ID 656048)

Mun mielestä räppi o iha hyvää musaa. yks parhaista biiseistä on mu mielest Fintellingersin Mikä boogie.

Joo, kyllähän se paremman hädässä menee, mutta en minä sitä joka päivä alkaisi kuuntelemaan. (Ei mitään lempparia.)

Loorietta

masy
Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Lainaus:
Huonoi biisi, jonka olet kuullut!

Tapsa99 - 09.11.10 04:34 (ID 656012) Kaikki räppi on minun mielestä erittäin huonoa, mutta erityisesti mieleen on jäänyt Cheekin Liekeissä. Ärsyttävä kertosäe ja muutenkin ärsyttävä laulu. ~ Tapsa

Onko sun mielestä tapsa Cheekin jos mä oisin sä muka parempi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Huonoi biisi, jonka olet kuullut!

djlordi - 09.11.10 08:14 (ID 655853)

Lainaus:

Libel-97 - 09.11.10 07:43 (ID 655845)

Kumma kun Emma-palkintoja satelee joka vuosi hirveästä lauluäänestä. No suomalaiset äänestäjät ovat sitten kai todella tyhmiä...

Ei ne tyhmiä ole, kaikki äänet on protestiääniä.

Vierailija

Olen hirveä poppi-fani, joten kaikki punk-tyyliset biisit ovat aivan karseaa musaa minun korviini. Ja edelliseen viestiin: Olen samaa mieltä. Esim.yksi ystävistäni oli Lauri Tähkä ja Elonkerjuu-fani. Ajatelkaa, jos se olisi lukenut tätä... Ja kyseinen yhtyehän on hajonnut.Noin loppukomenttina.

T-Loorietta

//ItKuPilli: Tiedän. Siksi en pidäkään siitä laulusta. Muuten kyseisellä bändillä on ihan hyviä lauluja.

Vierailija

Rebecca Black- Friday!

SE ON KAUHEIN!!!!!!!!!!!!

No niin:

It's Friday Friday

Gotta get down on Friday

Everybody's looking forward to the weekend, weekend

Friday, Friday,

Getting down on Friday......

Partying partying yeah partying partying yeah

Fun fun fun fun...

:( TOSI KAMALA LAULU

P.S.

Loorietta sinun laulu kuulostaa kauhealta. (Ainakin lyyricset.)

Koska se kertoo tragediasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat