Aku Ankan paras alter ego

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, tein tämän topicin vain siksi, että en ole tehnyt niitä pitkään aikaan. Yleensä sellaisista tulee huonoja, mutta tämä on suhtkoht hyvä.

Asiaan, Akulla on kolme alter egoa, eli "The Other I", eli toinen minä tai sankariminä - Taikaviitta, Tuplanolla ja ATP:en LäPä17. Kenen tarinoita on hauskin seurata? Kertokaa se tänne.

Itse asiassa minä tykkään eniten vain normaalista Akusta. Mutta se ei ole vaihtoehto, niin vastaan, että Taikaviitta. Tuplanolla on niin synkkä, eikä sen juonessa pysy kunnolla kärryillä. Se on myös ihan eri luokkaa kuin normaalit taskaritarinat. ATP:en tarinat ovat aika tylsiä, mutta hauskaa on se, kuinka, tai millä tavalla, Roope kutsuu Akun ja Touhon luokseen.

Vastaan siis Taikaviitta. Entä te?

Nixu.

Kommentit (3)

Vierailija

Sen lisäksi Akulla on vielä PAM.

Mun mielestä Akulla on ihan liian monta alter egoa.

ATP tarinat on vähän väkisin väännettyjä ja vähän tylsiä. Tuplanollatarinat on aika outoja.Itse sanon taikaviitan, mutta Flemming Anderssonin

PAM tarinat ovat hauskoja.

Hyvä topic, vaikka varmaan kaikki sanoo taikaviitan.

Vierailija

No Taikaviitta tietenkin! En itse edes niinkään pidä muista 'muodoista'. Tokihan Tuplanolla on ihan hyvä, vaikken häntä nyt paljoa olekkaan bongaillut tarinoista. (Tarkoittanen siis, että en ole lukenut Tuplanolla tarinoita paljoa).

Tuplanolla tosin poikkeaa täysin perinteisestä Disney -sarjakuvasta, ovat ne hänen hommansa kumminkin vähän hämäriä, mikäli vertaa sitä vaikkapa johonkin iloiseen Mikki Hiiri -stooriin. Niin eroa varmasti huomaa . . .

LäPä 17 ei oikein ole mieleeni, vähän tylsähköjä, vaikka onhan Touho - tai pitäisikö sanoa ToTa 12 - aina mukana sähläämässä, joten eivät nekään mitään ihan surkeita tarinoita ole. Ja sitten nuo PAM -tarinat, Flemmin Andersenin (toivottavasti meni nimi oikein) tekemänä ihan hyviä nekin [en ole edes muiden nähnyt tekevän PAM -tarinita].

Eli siis, Taikaviitta on ehdottomasti paras, ja tässä tapauksessa eivät nuo muut edes kovin kiinnostaneet, pahoitteluni kaikille ATP, Tuplanolla ja PAM -faneille.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Kyllä Taikaviitta on mielestäni Akun paras alter ego. Taikaviitta-tarinat ovat hyviä, koska niissä on usein nerokkaita rikollisia, jotka Taikaviitta ottaa kiinni mitä ihmeellisimmin keinoin. Toki Tuplanolla-ja ATP-tarinatkin ovat loistavia. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat