Re Re mikä on sinun huonoin aku piirtäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicca pitääkertoa huonoin aku piirtäjä sillä selvä!1 aloitetaan minun hounoin aku piirtäjä on Giorko Pezzin.

Kommentit (8)

Vierailija

En ole varma, onko tälläistä topicia jo, mutta vastataan kuitenkin. Ensin korjaan viestisi. Hänen nimensä on Giorgio Pezzin. Minun mielestäni huonoin Ankkapiirtäjä on Lara Molinari, ankat näyttävät porsaan ja nallen risteytykseltä sekä Karhukopla pikkulapsilta (okei ehkä vähä liikaa Libel-97:skaa) : D

:[ SD :[

Vierailija

Lainaus:
Re: Re Re mikä on sinun huonoin aku piirtäjä

spyduck - 10.11.10 02:57 (ID 656373) Minun mielestäni huonoin Ankkapiirtäjä on Lara Molinari, ankat näyttävät porsaan ja nallen risteytykseltä sekä Karhukopla pikkulapsilta (okei ehkä vähä liikaa Libel-97:skaa) : D

Joo ei se mtn. : D

Lara Mulinarinarin lisäksi inhokkejani ovat mm. Bernado, hahmot ovat liian lihavia, liian pitkiä, liian lyhyitä... Ja hänen piirtämänsä Matami Mimmi on melko oudon näköinen, tulee mieleen jokin örkki. X_x

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Giorgio Pezzin on pikemminkin käsikirjoittaja kuin piirtäjä. (Ja yksi parhaista käsikirjoittajista tällä hetkellä.)

Mutta ne huonoimmat piirtäjät... Mieleen tulee hakemattakin Valerio Held ja Santiago Barreira.

Niin jäykkää ja laadutonta, että pahaa tekee.

Vierailija

Minä inhoan Bernadon hessu-tarinoita,mutta tykkään hänen muista tarinoistaan(vähän riippuu kyllä)Mutta hänen piirustus tyylinsä on aivan surkea(parempi ku mulla)

Koodi Nimi:Kumiankka,se oikea.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat