Mitä piditte Vahva-Jussi-tarinoista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, numerossa 45 ilmestyi Barksin tarina, ja siihen jatko-osa Rosalta. Tykkäsittekö tarinoista? Mielestäni ne olivat hauskoja. Ja ne, kenellä on teemataskari 11, katsokaahan viimeisiä manga-tarinoita - Toisessa on sama juoni kuin Barksin tarinassa!

Nixu.

Sivut

Kommentit (100)

Vierailija

Juu, olivathan ne todella hyviä, pidin niistä todella paljon! En ollut ennen lukenut kumpaakaan, joten oli iloinen yllätys, että ne ilmestyivät Aku Ankassa! :)

Vierailija

Todella hyviä tarinoita ja vieläpä omalta osaltani ennen lukemattomia. Mielestäni alkuperäinen Barksin versio oli parempi.

Löysittekkö lehden kannesta ja Rosan tarinan aloitusruudusta D.U.C.K - omistukset? Minä löysin ne vaihteeksi aika nopeasti.

- odo98 -

Vierailija

Minä odotin niin innollla tätä päivää!MUTTA EI!Tänne ei nimittäin ilmestynyt tänä päivänä Akkaria.Plääh!!!!Olisin niin kovasti halunnut päästä tänään lukemaan nuo kaksi tarinaa.Noh,toivottavasti huomenna onnistaa.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Erittäin hyviä olivat kummatkin tarinat, varsinkin, kun en ole niitä ennen lukenut. Taas kerran erityisesti Rosan tarinassa oli hauskuutta ja hauskoja yksityiskohtia.

~ Tapsa

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Rosan tarina oli hieman parempi Barcsin tarina.

odo98 kirjoitti:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Löysittekö lehden kannesta ja Rosan tarinan aloitusruudusta D.U.C.K.-omistuksen? -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kun näin viestisi, odo98, etsin D.U.C.K-omistusta kannesta ja heti löysin.Rosan tarinan aloitus ruudusta en löytänyt.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Juu vahva jussi tarinat oli tosi hyviä! Olin tietysti odottanut innolla jo viime viikosta koska olen barks ja rosa fani ja tykkään lukea rosan jatko osia sekä barksin alkuperäisiä tarinoita!

Vierailija

Ihan hyviä olivat molemmat, toki tuo Rosan tarina ehkä hiukan parempi kuitenkin oli.

Odotin todella innolla tätä päivää, enkä turha, olivat todella hyviä, varsinkin kun olin kipeä, niin oli hauskaa, kun jotain ilonaihetta löytyy tästäkin päivästä. En ollut lukenut kumpaakan aiemmin, joten sekin oli siis hyvä puoli.

Vielä sekin oli mukava juttu, kun nähtiin kaksi huipputekijää samassa lehdessä, ja vielä kun Don teki tarinansa Barskia mukaillen. D.U.C.K -ilonpilaaja-omistus tosin vielä uupuu, eli en ole löytänyt, mutta eiköhän se siitä kun laittaa kaikki valot päällee ja nakkaa suurennuslasin käteen, niin rupea löytymään. Muuten, etsiskelin jo aiemmin Rosan aloitusruudusta tuota omistusta, ja silmiini osui kerrostalossa näkyvä K-kirjai (ja toki muitakin kirjaimia?) joten jos joku fiksu tietää, olisko se kenties juurikin se omistusmerkki... Itse kun olen aika huono noita D-U.C.K -omistuksia löytämään.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

En olekkaan ennen lukenut kumpaakaan. Olivat aivan loistavia!! Varmaan lempi tarinoitani. Kiitos Aku Ankan toimitus että sain lukea ensimmäistä kertaa nämä tarinat.Kiitos(viestin sisältö taisi tulla selväksi)

Koodi Nimi:Kumiankka,se oikea.

Vierailija

Olen lukenut Barksin tarinan Banzai teemataskarissa jossa se oli kylläkin manga versiona, eikä Barksin piirtämänä. Mutta kyllä oli hyviä!

Vierailija

olen innolla odottanut tätä päivää jo viikon, eli siitä asti kun huomasin että vahva Jussi tarinat ilmestyvät kahdelta mestarilta. Itse en ole vielä tuota D.U.C.K. omistusta löytänyt, mutta eiköhän nekin löydy kun rupeaa tarkemmkn katsomaan. Kiitos Akkarin toimitukselle näistä sarjoista!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat