Roope setä lehdet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka kerää roope setä lehtiä.

Kommentit (7)

Vierailija

LUKKOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

No eihän kaikkea tarvitse lukkoon laittaa. En ole (muistaakseni) nähnyt tällaista keskustelua vielä. No, jokatapauksessa. Minä keräilen, ja kirjahyllystä löytyy jo noin 50 numeroa.

Nixu.

Vierailija

No eihän kaikkea tarvitse lukkoon laittaa. En ole (muistaakseni) nähnyt tällaista keskustelua vielä. No, jokatapauksessa. Minä keräilen, ja kirjahyllystä löytyy jo noin 50 numeroa.

Nixu.

Vierailija

Ei tämä minusta nyt niin turha ole.No asiaan:

Minä itse tilaan Roope-Setää.Hyllyssä taitaa olla noin 30-40 numeroa.Teen lähes aina Ropsun palkintoyehtävät.Ja ne Mikki-Dekkarit ovat kanssa hyviä.Oleteko te muuten huomanneet tässä viimeaikoina,että nykyään tulee pelkkiä nykypiirtäjien tarinoita?Ennen julkaistiin kaikkia Massimo De Vitan ja Giorgio Cavazzanon tarinoita,mutta nykyään enään ei.Oltteko tekin huomanneet saman?

Ja muuten tervetuloa näille sivuille candyking!

Vierailija

´Mun ekat mitä mä ostin oli 4/10 ja 5/10. Sitten mulla on siitä eteenpäin uusimpaan asti. Äiti käy töissä Tampereella, joten se tuo mulle vanhempia Roope-setiä... (tuo se myös taskareitakin)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat