Runescape

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä topicikissa voi puhua kaikkea jagexin pelistä nimeltä runescape.itse olen todella kokenut runescapen pelaaja. käyttäjänimeni on herrajonatan.

HUOM! minut SAA lisätä kamuks.

Kommentit (2)

Vierailija

Saanko lisätä sut kamuks? Oon Palleroinen6. Oon muutes ehkä nähnyt sut siellä.

Halusin sinnekin hollantilaisen nimen mut en keksinyt sopivaa, eikä se hyväksynyt Libeliä. :<

Mun veli teki mulle Runeen hahmon kun olin ehk jtn. 8v. Se oli Nina80222. Sit yks outo heppu pölläs sen multa ja tein uuden hahmon, se oli Pallero80. Se oli suunnilleen 80 lvl, ja unohdin saliksen. Lopetin pelaamisen siihen, kunnes viime pääsiäisenä innostus taas alkoi ja tein jälleen uuden hahmon. Unohdin siitäkin saliksen ja lopetin, ja innostus taas alkoi ja nyt mulla on siis se Palleroinen. : ) Se on vasta lvl 4.

En tajua miks jotkut morkkaa Runee, se on hyvä peli vaikka onkin joskus teennäinen. Esim. joskus melko hidas.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Itse pelaan sitä paljon välillä, mutta taas välillä kiinnostus sammuu enkä pelaa sitä vähään aikaan. Minun hahmoni nimi on Monk fish33 ja Korttil120. Siinä ovat parhaimmat tyyppini. Toki muitakin on, mutta ne eivät ole niin hyviä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat