Tykkäätkö?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ensimmäiseksi minä kysyn jonkun asian, että tykkääkö seuraava jostakin, esim. matiikasta koulussa, seuraava vastaa siihen ja laittaa seuraavan jne. Aihe saa olla mikä tahansa maan päältä, esim. ruoka, ohjelma ja niin edelleen.

Tykkääkö seuraava Pepsistä? : D

~ Tapsa

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Olet tehnyt pari hyvää topicia tässä parin päivän aikana, Tapsa99, mutta eiköhän tämä ja se eräs toinen tekemäsi topic riitä ainakin joksikin aikaa. Anteeksi, jos ilmaisin asiani hieman törkeästi, mutta minulla on kokemuksia tällaisista asioista. : D

Mutta, pidän The Rasmuksesta, se on ihan hyvä bändi.

Seuraava:

Tykkäätkö jääkiekosta?

Mr Roope Ankka

Vierailija

Jääkiekko on maailman paras laji! Katson jääkiekkoa aina kun on mahdollisuus.

Tykkääkö seuraava Pizzasta (tyhmä kysymys xD)

Vierailija

Lainaus:
Tykkäätkö?

Mr Roope Ankka - 11.11.10 09:19 (ID 657109) mutta eiköhän tämä ja se eräs toinen tekemäsi topic riitä ainakin joksikin aikaa.

Olen samaa mieltä, ja minun mielestä spämmiviestit vain kasvavat, esim. joku lähettää viestin:

Tykkään jojoista. Next: Cocis.

Mielestänitämän voisi lukottaa... (olin liian törkeä, anteeksi, olet muuten hyvä käyttäjä Tapsa.)

Vierailija

En ole oikein jääkiekon perään joten saattaapa olla etten tiedä koko joukkuetta.... : DD

Eli en pidä....

Tykkäätkö koirista??

//Jahas.. päällekkäisviesti....

mutta jos tämän topicin voisi sinun mielestäsi lukottaa, miksi vastaat tähän topiciin???

Vierailija

Hyvä ja tarveellinen ruokajuoma, eli pidän.

Mutta pidätkö sinä salaatista? (Siis siitä, jossa on kurkkua ja tomaattia jne. ei sitä pelkkää vihreää lehteä)

// Ja taas tuli kiva topic Tapsalta. (;

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Joo ; )

Tykkääkö seuraava videosta "The ghost girl in the mirror"? (Jos et tiiä, mee kattoo youtubest) Se on si aika pelottava! Oikeesti!

SD, joka inhoo sitä videoo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat