Pistä paremmaksi

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tässä topicissa saa kehua itseään ilman huonoa omaatuntoa. : D Ensiksi minä sanon jonkun jutun, jonka olen oikeasti tehnyt, ja seuraava yrittää laittaa siitä paremmaksi, ja kertoa jonkun paremman jutun, mitä itse on tehnyt. Älkääpä sitten valehdelko! : D Jotta ketjun tekstit polveilisivat, niin kannattaa poimia edellisestä viestistä joku yksityiskohta, jolla pröystäillä. Esim. Jos edellinen viesti kertoo vaikka siitä, kun on kätellyt Don Rosan kanssa, niin seuraava voi kertoa, miten paljon hänellä on Don Rosan kovakantisia.

Aloitetaan: Minäpä poika olen koko koulun edessä viikonlopetuksessa tehnyt takaperinvoltin patjalle! : D

~ Tapsa

Kommentit (2)

Vierailija

Jaa, ai että takaperinvoltti. No minäpä viime vuoden kevätjuhlan harjoituksissa, kun meillä oli telinevoimistelunumpro, niin minäpä poika hyppään sen päälle, ja kaadun sen päälle, ja... Taitan selkäni. Liikkaopettaja toi jäitä.

Vierailija

Minäpä olenkin aamunavauksessa viitos luokalla

Loikkinut katsomossa ja kierinyt portaat suoraan erään opettajan jalkoihin, sanonpahan vain että koko luokka nauroi ja jaksoi muistuttaa siitä koko viikon.........

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat