Väärät väittämät

Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Eli en löytänyt tämmöistä topicia haulla, joten päätin tehdä sen itse. Sain idean tähän topiciin vain yhtäkkiä, kun olin eilen menemässä nukkumaan. Eli tän topicin tarkoituksena on, että yksi käyttäjä sanoo jonkun väittämän, joka on väärin tai oikein ja seuraava korjaa väittämän oikeaksi, jos se on väärin.

Esim.

Käyttäjä1: Don Rosa keksi Aku Ankan.

Käyttäjä2: Walt Disney keksi Aku Ankan.

Next: Roope on Akun veli.

Eli tuohon tyylin. Toivottavasti ymmärsitte ja on kiva. Eli tänne saa laittaa muitakin kuin Aku Ankka aiheisia väittämiä.

-JKP aina Aku Ankkaa lukemassa.

Kommentit (12)

Vierailija

Roope ei ole Akun veli. Oikeasti Roope on Akun eno, vaikka sarjoissa lukeekin Roope-setä.

Next: Touho Ankka esiintyy joskus supersankari Onnenapilana.

Vierailija

Touho esiintyy joskus Lepakkoankkana. (ainakaan minä en ole nähnyt häntä Onnenapilana)

Seukki: Roopella on kolme siskoa, Hortnesia, Matilda ja Lauha.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Nyt täytyy pistää arvaukseksi, sillä tuosta minulla ei ole tietoa. Arvaan, että tuo väittämä pitää paikkansa.

Seuraava: Varjo yössä-taskari on järjestyksessä 357 taskari. Oikein vai väärin?

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

En kyllä yhtään tiedä, mutta olen kuullut siitä pelistä paljon, joten sanotaan nyt että on totta.

Entä onko se totta, että Lady Gaga - Bad romance on Youtuben eniten katsotuin video?

~ Tapsa

Vierailija

öö voi olla mutta en oo varma. (; Voishan se ollakkin.

Nxt. Onko totta että Aku Ankka on maailman tunnetuin sarjakuva? (:

Lohiss 8>

Vierailija

No ei todellakaan! Aku Ankka on tunnettua vain suomessa, maailman kuuluisimmassa sarjakuvassa julkaistaan Aku Ankkaa, muttei meidän suomalainen Aku Ankkamme sitä voita...

Onko totta, että: Grand theft Auto on suositumpi kuin Call of Duty?

Vierailija

Tuosta minä en kyllä yhtään tiedä, joten joudun arvaamaan. Olisiko se siis totta? Sanon niin.

Seuraava: Onko totta, että Tanssii tähtien kanssa-ohjelma tulee lauantaisin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat