Ankka TV - Luumupuuroa vuodeksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei taas!

Haluaisin kysyä, jos jollain on tietoa, mitä tarkoittaa juokseva karhukoplalainen Ankka TV:en etusivulla, joka huutaa: "LUUMUPUUROA VUODEKSI"?

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Menkää Tietolaarin kautta Ankka-TV:en kanavalle "Ankalliskanava", odottakaa pari sekunttia, ja PIM! Siellä ohjelmien päällä Karhukoplan poika juoksee hädissään ja huutaa

LUUMUPUUROA VUODEKSI!

Nixu.

Kommentit (3)

Vierailija

Tätä kysymystä olisi voinut kysyä jossain muussa topicissa, tästä ei olisi tarvinnut tehdä omaa topicia.

Mutta minä uskoisin, että kun oli koodinmurto, niin siinä oli se joku tehtävä, että piti olla jotain sanoja. Nämä Karhukoplan jäsenet ovat nyt "juosseet" täällä foorumilla, ja jokaisella on ollut pari sanaa puhekuplassa. Ne sanat on pitänyt yhdistää lauseeksi. Tai ainakin näin itse luulisin.

~Ankkatieturi - Aina ankkailemassa

Vierailija

Ei, Ankkatieturi, tuo eka lauseesi on täyttä humpuukia, sillä tämä on Aku Ankan nettisivujen (osion) aihe, ja täällä pitää myös keskustella sivuista! Ja sitä paitsi, tuo kysymys unohtuu aika nopeasti esim. Offissa. Ja niin, Ankkatieturi, huomasin vasta nyt että sinulla on pedon luku viestimäärässäsi.

Mutta nyt vielä (taas) asiaan:

Minä taas olen sitä mieltä, että on joku kilpailu, jossa voi voittaa luumpuuroa, mutta tuo kuulostaa kyllä jo naurettavalta. En tiedä yhtään mitään tuosta. Ja minäkin kun äsken menin Ankka-TV:hen, niin näin sen!

//Kirjoitin kääksleen tuon ja ei tullut muuta kuin Koodinmurron neljännen missionin neljäs tehtävä, jossa Karhukopla sanoo: Kätkeydytään keittiöön, siellä on luumpuuroa vuodeksi!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat