Epic Mickey

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luin tässä jostain, että on tulossa videopeli, nimeltä Epic Mickey. Juonesta en oikein ole selvillä, mutta pelissä esiintyy Mikin lisäksi mm. Oswaldo the Lucky Rabbit - Yksi Disneyn vanhimmista hahmoista -, Aku Ankka, Iines Ankka, Hessu Hopo sekä Minni Hiiri, ja muita Disne-hahmoja, esim. Peter Pan sekä Tylsistyneet haamut. Täällä keskustelua pelistä, ja kertokaa vaikka, aiotteko hankkia. Lisää tietoa englanninkielisestä Wikipediasta.

Nixu.

Sivut

Kommentit (21)

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Luin tässä jostain, että on tulossa videopeli, nimeltä Epic Mickey. Juonesta en oikein ole selvillä, mutta pelissä esiintyy Mikin lisäksi mm. Oswaldo the Lucky Rabbit - Yksi Disneyn vanhimmista hahmoista -, Aku Ankka, Iines Ankka, Hessu Hopo sekä Minni Hiiri, ja muita Disne-hahmoja, esim. Peter Pan sekä Tylsistyneet haamut. Täällä keskustelua pelistä, ja kertokaa vaikka, aiotteko hankkia. Lisää tietoa englanninkielisestä Wikipediasta. Nixu.

Olen katsonut tuon trailerin, vaikuttaa kiinnostavalta. Olen myös lukenut Pelit-lehdestä kirjastossa. (Minä kyllä rupesin nauramaan tuolle Aku-robotille, mikä onkaan :D)

Oswald on muuten Disneyn VANHIN hahmo :D

/ Luin, että aikomus oli tehdä tylsästä Mikistä parempi, jännempi yms.

Vierailija

LISÄTIETOJA!

Tässä huvikseni selailin Toys`R`Usin 2010 lelukirjaa, ja huomasin tällaisen:

Epic Mickey

Uutuus

Myynnissä 26.11. alkaen

59,99 e

Hmm... Mielenkiintoista...

Nixu.

Vierailija

Juu, tuli pakostikkin silmään, kun katselin Disney Channel'ia (tai Disney XD:tä, miten vain) niin sattui tulemaan mainos tuosta pelistä. Rupesin sitten miettimään, "Mitä vitsiä?!", näin nettiositteen, ja luin sieltä lisää (tietysti Tanskaksi, kun en ehtinyt nähdä muita kuin Tanskan osoitteen..) Myöhemmin löysin sitten tieni Suomen-kielisille sivuillekkin jne.

Tuskin aion hankkia, kun ei ole edes tuota konsolia, mihin se sopii, ja tuskin kukaan rupeaa minulle sitä edes ostamaan jonkun Disneyn 'uuden Mikki-pelin' takia.

Lucky Rabbit on Disneyn vanhin ja ensimmäinen hahmo, en vain tajua, miksi tuosta 'örkistä' ei sitten ole enää kuultu. Mitä Mikillä oli, mitä sillä ei olisi ollut? Ei sillä että haluaisin Luckya mihinkään sarjaan mukaan...

~ Viitta on voimaa

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Kiitos tiedoista kaikille, tämä auttoi minua suuresti. Jos jounesta tajusin mitään, niin mikin täytyy maalata pensselillä paha pois, jonka hän on itse aiheuttanut. Matkalla hän käy useilla disney-paikoilla. Ei kuulosta oikein peliltä, jonka jaksaisi hankkia!

Vierailija

Peli tulee pelkästään Nintendo Wii-konsolille. Jos se tulisi myös PS3-peliksi voisin toivoa sitä joululahjaksi. Oswaldia ei ole käytetty Disneyllä moneen vuosikymmeneen sen takia, koska joku huijasi itseltänsä Walt Disneyltä Oswaldin oikeudet itselleen, jonka takia Disneyn oli keksittävä uusi hahmo tilalle ja niin syntyi Oswaldia etäisesti ulkonäöltä muistuttava Mikki Hiiri.

Vierailija

Itekkin oon miettiny tehdä tälläse keskustelu kun joskus kesälomalla olin youtubessa ja etusivulle tuli niihin suositelluihin videoihin Epic Mickeyn traileri ja olin sillee et mitäääh?! Ite ehkä ostan kun olen Wiin onnellinen omistaja :D

Vierailija

mä tiiän ehkä juonen. siinä mikki menee peilin läpi näkee velhon jolla on taikapensseli. mikki ottaa sen menee takas sänkyyn ja seuraavana päivänä tulee iso käsi joka nappaa mikin hullun proffan luo. sit sinne tulee joku kääpiö ja pelastaa mikin ja se joutuu jonnekkin ja mikki lähtee perään ja pelissä pitää mennä mikllä ja sen sauvalla ja pitää kai pelastaa se tai se on ehkä sillein et se mikki joutuu jonnellin ja yrittää päästä pois.

:D

Vierailija

Kyllä minä saansen nimittäin joulu lahjaksi ja toivon myös wiin muuten minkä laiset kapulat on siinä pelissä on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat