" ARVAUS TOPIC".3 eri arvausta.P.S.Hyvä topic!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin JÄBÄT...Aloitetaanpa keskustelu.Elikkä tässä topicissa pitää arvata edellisen oikean nimen.Jos ette halua arvata , tässä toinen tehtävä.Arvatkaa edellisen turhin hahmo.Jos tähänkään ette halua vastata niin viimeinen kysymys.Arvaa seuraavan lempi automerkki.Olen aika uusi,jos on turha topic niin älkää suuttuko.En oikein vielä tiedä mikä on hyvä topic ja mikä ei.Jos tällainen on jo niin pankaa lukkoon ja kertokaa.Hyviä "ARVAILU HETKIÄ".

P.S.Kertokaa jos olen huono käyttäjä.

67%Joskus pelaa joskus leikkii!!! Sanokaa samalla lempikäyttäjänne tai piirtäjä niltä sivuilta tai muuten.:-)½

Kommentit (10)

Vierailija

No, ei tämä mielestäni mikään turha topic ole, mutta vähän kaukaa haettu.

No, vastaan noihin kaikkiin.

1. Ööö...öö...öö...Matias?

2. Mikki Hiiri.

3. Audi.

Nixu.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No olisihan tuota otsikkoa voinut tehdä vähn selkeämmäksi, kun siinä on nyt kaikkea P.S ja Caps lock ollut päällä. ALoitus viestisi taas on erittäin, erittäin hyvä ja vieläpä kun ajattelee että olet uusi. Mutta ensi kerralle vain otsikon parannusta.

Mutta itse asiaan:

1. Ööh.. vaikka Nilo

2. Ossiain Ötökkä

3. Toyota

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

En halua, että tästä viestistä tulee "turhaa" ja lyhyttä, joten laitoin tähän tämän hauskan pienen alkupuheen :D.

1. Teemu

2. O.Ö. (Tiedätte kyllä, ketä tarkoitan.)

3. Mercedes Bens

Nixu.

Vierailija

Hei spyduck!Älä pahastu ,mutta en pyytänyt kertomaan tai arvaamaan lempi lätkä joukkuetta.:O

67%Aina lentämässä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat