Kenestä tulee uusi Aktiivisimmat-listan uusi johtaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä pitäisi arvata, että kenestä ja milloin tulee uusi Aktiivisimmat-listan johtaja. Samanhan tuossa kärjessä on oikeastaan mahdottumuus pysyä kärjessä sata vuotta. Eli kuka olisi valmis kapuamaan ihan huipulle viesteissä. Itseäkin saa ehdottaa. Ja tässä olisi aina kuukauden äänestysaika ja saa äänestää 3 kertaa, mutta ei saa äänestää samaa henkilöä kahdesti kuukauden sisällä.

Äänet:

Mr Roope Ankka 4 ääntä

Äänien antajat:

McDuck-fani

Veli Huilu

DoubleDuck

DoubleDuck

~DD, yli 420 viestiä

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ihan hyvältä topicilta tämäkin vaikuttaa, mutta katsotaan, miten se menestyy. Aktiivisia on täällä minun mielestäni aika paljon, mutta on myös niitä, jotka eivät ole aktiivisia.

Tämä olisi voinut olla ehkä parempi tuolla Aku Ankan nettisivut osiossa.

En vielä äänestä ketään.

Vierailija

Kiitos, että ette hauku tätä keskustelua. Ensimmäiselle keskustelulleni kävi aika huonosti. Lukotettiin nimittäin jo ensimmäisellä sivulla. Tai siis lukotin sen itse, kun otti niin pattiin kun muut haukku sitä. Tälle ei ainakaan käynyt niin huonosti.

~DD, yli 420 viestiä

Vierailija

Lainaus:
Re: Kenestä tulee uusi Aktiivisimmat-listan uusi johtaja

ensi@lantti - 17.11.10 03:27 (ID 659322)

Ihan hyvältä topicilta tämäkin vaikuttaa, mutta katsotaan, miten se menestyy. Aktiivisia on täällä minun mielestäni aika paljon, mutta on myös niitä, jotka eivät ole aktiivisia.

Tämä olisi voinut olla ehkä parempi tuolla Aku Ankan nettisivut osiossa.

En vielä äänestä ketään.

... Sanoo se, joka on nököttänyt Viikon aktiivisimmat -listan kärjessä kohta noin kolmetuhatta vuotta.

Enpä äänestä sinua ainakaan, koska olet ollut siellä IKUISUUDEN. On toisten vuoro!

Olet mielestäni aivan liian aktiivinen... : D

Hyvältä topalta vaikuttaa mutta kuten EL tuossa sanoi, väärällä alueella.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Aktiivisuudesta ei kannata hirveästi topiceja, koska ne lisäävät spämmiä. Jotkut lähettelevät vietejä vain päästäkseen kärkeen =/ Jos oikein ymmärsit, tarkoitit _viikon_ aktiivisimmat listaa... Enpä tiedä sitten keneelä antaisin äänen...

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Kaikkien aikojen aktiivisimmat -listan kärjessä on vielä hetken aikaa djlordi, mutta luulen, että ennen kesää Mr. Roope Ankka ohittaa hänet siellä. Siinähän on nyt enää noin 300 viestin ero.

Ja viikon aktiivisimmat -listan kärjessä voi olla kuka vaan, ainakin minun mielestän. Itse en koskaan tule edes pääsemään listalle.

Vierailija

Lainaus:

Ropsu Ankka - 17.11.10 03:39 (ID 659344) Aktiivisuudesta ei kannata hirveästi topiceja, koska ne lisäävät spämmiä. Jotkut lähettelevät vietejä vain päästäkseen kärkeen =/ Jos oikein ymmärsit, tarkoitit _viikon_ aktiivisimmat listaa... Enpä tiedä sitten keneelä antaisin äänen...

En tarkoittanut Viikon aktiivisimmat-listaa vaan Aktiivisimmat-listaa. Aika moni taisi luullakin, että tarkoitin Viikon aktiivisimmat-listaa.

~DD, yli 420 viestiä

Vierailija

Lainaus:

DoubleDuck - 17.11.10 03:42 (ID 659351)

Lainaus:

Ropsu Ankka - 17.11.10 03:39 (ID 659344) Aktiivisuudesta ei kannata hirveästi topiceja, koska ne lisäävät spämmiä. Jotkut lähettelevät vietejä vain päästäkseen kärkeen =/ Jos oikein ymmärsit, tarkoitit _viikon_ aktiivisimmat listaa... Enpä tiedä sitten keneelä antaisin äänen...

En tarkoittanut Viikon aktiivisimmat-listaa vaan Aktiivisimmat-listaa. Aika moni taisi luullakin, että tarkoitin Viikon aktiivisimmat-listaa.

~DD, yli 420 viestiä

No jaa, unohtakaa sitten toi mitä sanoin EL : le.

Itse en ole sitä listaa koskaan seurannut, joten vaikea veikata.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Lainaus:
Re: Kenestä tulee uusi Aktiivisimmat-listan uusi johtaja

Libel-97 - 17.11.10 03:44 (ID 659356)
Lainaus:
Kenestä tulee uusi Aktiivisimmat-listan uusi johtaja DoubleDuck - 17.11.10 03:42 (ID 659351)
Lainaus:
Kenestä tulee uusi Aktiivisimmat-listan uusi johtaja Ropsu Ankka - 17.11.10 03:39 (ID 659344) Aktiivisuudesta ei kannata hirveästi topiceja, koska ne lisäävät spämmiä. Jotkut lähettelevät vietejä vain päästäkseen kärkeen =/ Jos oikein ymmärsit, tarkoitit _viikon_ aktiivisimmat listaa... Enpä tiedä sitten keneelä antaisin äänen...
En tarkoittanut Viikon aktiivisimmat-listaa vaan Aktiivisimmat-listaa. Aika moni taisi luullakin, että tarkoitin Viikon aktiivisimmat-listaa. ~DD, yli 420 viestiä
No jaa, unohtakaa sitten toi mitä sanoin EL : le. Itse en ole sitä listaa koskaan seurannut, joten vaikea veikata. ? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Minäkin luulin aluksi, että tämä on viikon aktiivisin-äänestys. Mutta erehdys ei ole varmaankaan niin kovin suuri katastrofi.

Vierailija

Siis tässähän voi veikata, että kukka tulee joskus sinne listalle ja senhän päätellä myös siitä, että huomaa, että joku olisi saanut todella lyhyellä ajalla paljon vistejä. Eli siis voi käyttää myös Viikon aktiivisimmat-listaa apuna.

~DD, yli 420 viestiä

Vierailija

Itsekin äänestän Mr Roope Ankkaa. Voidaan oikeastaan unohtaa se "milloin". Siitä saattaisi tulla vähän sekaannusta. Voisitte sitten itsekin päivitellä omiin viesteihin tilannetta kun minä en todennäköisesti pääse tänne joka päivä. Itse päivitän aloitusviestiin ja muihin omiin viesteihini.

Äänet:

Mr Roope Ankka 3 ääntä

Äänien antajat:

McDuck-fani

Veli Huilu

DoubleDuck

En enään pysty tänä päivänä päivittämään näitä kun pitää lähteä nyt tietokoneelta pois. :(

~DD, yli 420 viestiä

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ymmärrä tämän topicin ideaa. Miksi tehdä tällainen topic? Ja mitä väliä on sillä onko aktiivisimmat -listan kärjessä?

Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin adz olisi luultavasti listan kärjessä, mikäli ei olisi lopettanut täällä kirjoittelua. Yli puolet nykyisestä viestimäärästäni (n. 5500) kirjoitin jo vuonna 2008. Ja tänä vuonna olen kirjoittanut vain sellaiset 1000 viestiä. Eli laskusuunta on melkoinen, ja se vain jatkuu koko ajan, koska nykyään kirjoitan lähinnä vain urheilu -topiciin.

Katsotaan nyt kauanko täällä sivuilla jaksaa vielä roikkua, kun kiinnostus Aku Ankkaa kohtaan on laskenut aika lailla. Mutta sen lupaan, etten lähde täältä lopullisesti vielä moneen vuoteen, vaan aina silloin tällöin edes lupaan käydä.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Järki käteen ihmiset! Tällaiset topicit vain nostattavat tavallisen kansan keskuudessa halua kasvattaa viestimääräänsä, jotta "ehkä" saisi äänen... tällaisella Parhaat käyttäjät-topicin sukulaissielulla voi niin sanotusti heittää vaikka vesilintua. Tämä taitaa vain todistaa sitä, että suuren viestimäärän kirjoittaneet käyttäjät ovat selkeästi keskiluokkaa korkeammassa asemassa, vaikkeivät ne viestit mitenkään huippuluokkaa olisikaan.

Itseänikin on tosiaan välillä alkanut kyllästyttää tämän sivuston meno; Ankkiksessa oltuani kyllä täällä hieman järkytti keskustelun taso ja sen käyttäjien massan mukana meneminen... En kyllä enää täällä kovinkaan aktiivisesti käy; suoraan sanoen nickini oli pelkkä kokeilu, jossa minä (ja pari muuta toisilta foorumeilta) tarkkailimme, nouseeko käyttäjän suosio viestimäärän myötä, ja niin siinä todellakin kävi. Eipä taida kovin moni muukaan vanhan ajan käyttäjä täällä enää käydä: Mac Ducky unohti salasanansa ja spämmää kuulemma täällä nyt tahvetti01:nä ja kumppaneina, muistakin olen kuullut samanlaisia huhuja.

Tämä toppa niin sanotusti katkaisi kamelin selän. Jatkakaa toki tätä keskustelua, ei se minua kiinnosta enää pätkääkään. Toki täällä edelleen käyn, mutta epäaktiivisesti, enkä enää vastaa mihinkään tämä vai tämä-topiceihin. Ainoat asiat, mitkä minua kiinnostavat, ovat ne kunnon aiheet (mitä täällä näkyy olevan varsin harvassa), mutta eihän se ketään hetkauta.

Mutta anteeksi, taisi mennä vähän ohi aiheen. Jatketaan siis keskustelulla siitä, kenestä tulee seuraava viestimäärän kuningas.

Vierailija

No minä annan toisen ääneni myös Mr Roope Ankalle.

Äänet:

Mr Roope Ankka 4 ääntä

Äänien antajat:

McDuck-fani

Veli Huilu

DoubleDuck

DoubleDuck

~DD, yli 430 viestiä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat