ulottuvuus 512

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei, eli tää on tämmönen tarina et me ollaan eri ulottuvuudessa. Mä laitan tähän esimerkin et miten tää menee.

Kapteeni Ykkösankisti tässä, kuuleeko päämaja? olen nyt ulottuvuudessa 512, täällä on pimeää ja olen kadottanut puolet miehistöstäni. Lähettäisittekö apuvoimia?

Nyt vaan jatkatte tätä tarinaa.

Sivut

Kommentit (297)

Vierailija

Tässä olisi vähän tästä topicista:

Tämä on seikkailutopic, jota on yritetty pelastaa tässä joulukuu 2010-vuoden aikana. Itse keskustelun tekijä ei ole käynyt enään AA.fi-sivuilla, joten kolmen henkilön on pitänyt alkaa tätä ''ylläpitämään''.

Henkilöt ovat:

Veli Huilu

DoubleDuck

Daniel10

Jos haluat alkaa tähän keskusteluun, niin saat omalla nimimerkillä olevan hahmon. Kun tämä saatiin ''pelastettua/remontoitua'', niin tässä päätettiin aloittaa kaikki alusta. Uusi tarina alkaa sivulta 23 tästä keskustelusta. Aikaisemmista tarinoista on otettu enimmillään hahmoja mukaan nykyiseen keskuusteluun, joten tämä keskustelu on mennyt aikalailla uusiksi. Jos olet uusi ja haluaisit mukaan, niin sinun pitäisi mielellään lukea koko tarina 23 sivulta lähtien. Sen jälkeen olet päässyt keskustelun ideasta kärryille ja saat oman hahmon. Jos et pääse vaikka viikkoon AA.fi-sivuille, niin hahmosi siirtyy väliaikaisesti kaikkien käyttöön. Lisää voit kysyä minulta, Veli Huilulta tai Daniel10: ltä. Toivottavasti tulet mukaan!

____________________________________________________________________________________________________

Kapteeni Ykkösankisti tässä, kuuleeko päämaja? olen nyt ulottuvuudessa 512, täällä on pimeää ja olen kadottanut puolet miehistöstäni. Lähettäisittekö apuvoimia? Emme pysty siihen, koska täällä juuri parhaillaan tulipalo, Agentti DD kuittaa.

~DD, 430 viestiä

Vierailija

Kapteeni Ykkösankisti tässä, kuuleeko päämaja? olen nyt ulottuvuudessa 512, täällä on pimeää ja olen kadottanut puolet miehistöstäni. Lähettäisittekö apuvoimia? Emme pysty siihen, koska täällä juuri parhaillaan tulipalo, Agentti DD kuittaa. Tulipalo sammui mystisesti, ja tiedemiehemme tutkivat juuri tuota ilmiötä. Lähetämme teille 300 miestä, he ovat matkalla. Nixu kuittaa.

Nixu.

Vierailija

Kapteeni Ykkösankisti tässä, kuuleeko päämaja? olen nyt ulottuvuudessa 512, täällä on pimeää ja olen kadottanut puolet miehistöstäni. Lähettäisittekö apuvoimia? Emme pysty siihen, koska täällä juuri parhaillaan tulipalo, Agentti DD kuittaa. Tulipalo sammui mystisesti, ja tiedemiehemme tutkivat juuri tuota ilmiötä. Lähetämme teille 300 miestä, he ovat matkalla. Nixu kuittaa. Hahaa, ATM kuittaa.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: ulottuvuus 512

ATM - 17.11.10 04:58 (ID 659445)

Kapteeni Ykkösankisti tässä, kuuleeko päämaja? olen nyt ulottuvuudessa 512, täällä on pimeää ja olen kadottanut puolet miehistöstäni. Lähettäisittekö apuvoimia? Emme pysty siihen, koska täällä juuri parhaillaan tulipalo, Agentti DD kuittaa. Tulipalo sammui mystisesti, ja tiedemiehemme tutkivat juuri tuota ilmiötä. Lähetämme teille 300 miestä, he ovat matkalla. Nixu kuittaa. Hahaa, ATM kuittaa.

Tiede miehet saivat juuri selvitetyksi mystisen tulipalon sammumisen.Ykkösankisti, ulottuvuus 51kahdessa sinä varmaan olet sammuttanut jonkin muun tulipalon.Jos siellä tulipalo loppuu niin täällä tapahtuu samoin.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Joo, sammutin täällä eräitten alkuasukkaiden tulipalon. He antoivat minulle atomipoistajan, josta voi olla hyötyä. Skannaan sen ja lähetän sen piirristukset päämajaan.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Kuuleeko päämaja? Tuhosin viruksen, ja melkein kaikki tiedostot säilyivät onneksi. Olen nyt ulottuvuudessa 335. Täällä on täydellinen avaruussota, joten voisiko joku tulla auttamaan? PS: Miten tämä liittyy taskareihin?

- Agentti VH kuittaa ja pyytää apua samalla!

Vierailija

Kuuleeko päämaja? Tuhosin viruksen, ja melkein kaikki tiedostot säilyivät onneksi. Olen nyt ulottuvuudessa 335. Täällä on täydellinen avaruussota, joten voisiko joku tulla auttamaan? PS: Miten tämä liittyy taskareihin?

- Agentti VH kuittaa ja pyytää apua samalla![/quote]

Voisitteko tulla auttamaan joku taitaa tulla alukseen. Voi ei seon...

-APUA!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Kuuleeko päämaja? Tuhosin viruksen, ja melkein kaikki tiedostot säilyivät onneksi. Olen nyt ulottuvuudessa 335. Täällä on täydellinen avaruussota, joten voisiko joku tulla auttamaan?

Voisitteko tulla auttamaan joku taitaa tulla alukseen. Voi ei seon...

-APUA!

AAAARRHGGG..........! Voi ei! Hän pyörtyi juuri kun tulin jelppaamaan! APUA LISÄÄ JA NOPEASTI! Täällä on nmittäin Megamatohirviö! Luultavasti sotalaisten hirviösotilaita on pääsyt karkuun. Kuitti!

-VH

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Olemme jo melkein voitolla....... ARG1 Dar weiker tulee. Hänellä on kamala valosapeli! Täälähän on avaruussota! Pakko päässä pois! Alukselle! Otetaan ulottuvuussuunnaksi ulottuvuus numero 444 ja nopeasti!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Stop!Älkää lähtekö pois ulottuvuudesta 512!Olen Maapallossa ja täällä on Rosvosota.Mutta jos voitan täällä Rosvot tekin voitatte siellä Avaruushirviöt!Rosvokopla voitettu.Hävisikö sieltäkin Avaruushirviöt?

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Kamerasta katsottuna taisi käydäkin niin... mutta hei! Heille tulee lisää vihollisia. Lähetetään äkkiä lisävoimia!!! Agentti DD kuittaa.

~DD, yli 450 viestiä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat