In holidays...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä,kelikkä olisi tarkoitus kertoa tulevista lomaista tai menneistä lomista. Olisi kiva kuulla minkälaisia juttuja käyttäjät ovat vapaapäivinään tehneet. Nyt en itse muista mitään mukavaa sanottavaa mutta ehkäpä jossakin vaiheessa päähäni tulvahtaa joku mukava kesämuisto. Voi hitsiläinen aloitusviestistä pitäisi tulla pitkä mutta tämä on niin yksiselitteinen että tällainen lyhytkin viesti ehkä kelpaa... No älkää spämmätkö tai muuta ja ilmoitattehan jos tällainen on jo.

-Taasko on harmaa päivä?

Kommentit (3)

Vierailija

Tällaista topaa olen odottanutkin. : D

Noh, viime kesäloman kohokohta oli ehdottomasti se, kun menin serkkujen + veljen kanssa Särkänniemeen hurjittelemaan koko päiväksi. Me käytiin ainakin miljoona kertaa Aikamatossa ja Tornadossa, oli aivan ihana päivä, paitsi et oli pieniä sadekuuroja, mut se ei meiän menoa haitannut. Veli otti kuvia kameralla ja niitä on kiva katsella tietsikalta. : ) Kun me mentiin Hurricaneen ( jota pelkään yli kaiken ), mutisin kahdelle serkulleni jotka istuivat vieressäni, suunnilleen näin :

"Alas, alas... Mä haluun alas!! Huiii.." : D Kyllä ne serkut katto, ja kun päästiin sieltä laitteesta, ne alkoivat nauraa. xD

Sitten yksi naurettavan säälittävä juttu samasta päivästä. Menimme Half Pipeen. Istuin yhden serkkuni ja veljeni vieressä. Sit siihen mun viereen istu sellainen mun ikäinen tyttö. Mun päällä oli sellainen Hello Kitty t-paita ja se kysy aika törkeesti :

"Onx Hello Kitty kiva?" Mä en sanonu mitään. Sit se tyttö hirveänä kilju siin laittees ja huuteli jtn. jonossa oleville pojille. : D En suinkaan revennyt. xD

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Viime kesälomalla olimme ensin Thaimaassa, minne menimme niin, että jäi kouluviikosta viikko pois. Menimme autolla Helsinkiin. Meitä oli seitsemän, vaikka samassa talossa asuu neljä. Seitsemän meitä oli sen takia, että minun sisarpuolet tulivat mukaan. Lentokentällä saimma vähän odotella, mutta päsimme koneeseen parin kolmen tunnin odottelun jälkeen. Lentokoneessa nukuttiin, katsottiin Avataria ja pelattiin. Lennettiin Finnairilla. Välilasku oli Bangokissa. Sieltä lensimme Phukettiin, sillä hotellimme oli siellä. Hotelli oli lähellä Bangtaobeach: iä. Sieltä ei ole paljoa muuta kerrottavaa paitsi se, että kävimme Phuket Zoolla. Se ei ollut kauhean kiva paikka. Olimme Thaimaassa kolme viikkoa. Olimme viisi päivää kotona ja kaksi viikkoa Ranskassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat