Suomivisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa edellinen käyttäjä laittaa suomeen liittyvän kysymyksen ja seuraava vastaa siihen kysymykseen ja laittaa seuraavan suomeen liittyvän kysymyksen.Kysymyksen kysyjä vahvistaa vastauksen kun siihen on vastattu.

En löytänyt toista samanlaista joten tein tämän.Jos tälläinen toinen löytyy voi tämän ihan vapaasti lukottaa.

Oikeista vastauksista saa yhden pisteen.Minulle ei anneta pisteitä oikeasta vastauksesta mutta muille kyllä.Minä laitan pisteet merkille aina kun voin.

Ei saa katsoa vastauksia wikipediasta.Jos katsoo saa porttikiellon tähän topiciin!!!!Myöskään kirjoista ei saa katsoa vastauksia!!!

Lisäyksiä:

1.Vaikeimmista kysymyksistä voi saada enintään

kolme pistettä.

2.Kysyjän on vahvistettava kysymyksen vastaus jollen minä ole vahvistanut sitä.

3.Kysyjä laittaa "aina" kysymyksensä perään onko se vaikea kysymys vai helppo kysymys.

4.Kysyjä sanoo kuinka monta pistettä kysymyksestä saa.

5.Jos katsoo tietoa wikipediasta tai muusta saa porttikiellon.

6.(pm:9.12)Vuoden 2010 suomitietäjä titteli päätetään ehkä 1.1.2011.

Pisteet:

cammi 2pistettä

homeros 12pistettä

libel-97 3pistettä

McDuck-fani 1piste

roni02 0pistettä

donald-91 2pistettä

veli huilu 3pistettä

akkari69 2pistettä

temppeliherra 15 0pistettä

ensi@lantti 3pistettä

partajussi 1piste

akkari11 0pistettä

JKP 1piste

kaisakoo 0pistettä

ankkaetsivä 1piste

kalamies 1piste

akkari69 1piste

pappis mies 8pistettä

mikkis 2pistettä

allu9898 4pistettä

vince 2pistettä

jonttu-ankka 1piste

Mr Roope Ankka 1piste

gabi47 1piste

ra-47 1piste

akufani-97 1piste

Ensimmäinen kysymys:Mikä oli Suomen entinen pääkaupunki?

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Sivut

Kommentit (122)

Vierailija

Öö...Ehkä Helsinki

Mari Kiviniemi oli oikein!Taas uusi piste.Laittakaa vaikeampia kysymyksiä ettei koko ajan tule oikeita vastauksia.cammi kerro libelille oliko hänen vastauksensa oikein!

Mitkä ovat suomen rajanaapureita?

Vierailija

Eikös Suomen rajanaapureita ole Ruotsi, Norja ja Venäjä. (siis niitä naapureita joilla on yhteistä rajaviivaa)

Mikä on Suomen suurin järvi?

-Homeros

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No niin. Tässä kysymykset ovat olleet aika helppoja minun mielestäni, mutta sille ei voi mitään.

Sitten yksi asia, mitä kannattaisi parantaa. Mielestäni ei ole mitään järkeä, että uusi kysymys laitetaan, ennen vanhan vahvistamista oikeaksi. Se luo sekavuutta ja sitten käy niin, että voi olla monta kysymystä, joihin ei ole vielä vastattu oikein.

Eikö siis olisi parempi, että uusi kysymys laitettaisiin vasta sitten, kun edellinen on vahvistettu oikeaksi.

Niin, ja Suomen suurin järvi on Saimaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomivisa

McDuck-fani - 18.11.10 05:20 (ID 659805) No niin. Tässä kysymykset ovat olleet aika helppoja minun mielestäni, mutta sille ei voi mitään. Sitten yksi asia, mitä kannattaisi parantaa. Mielestäni ei ole mitään järkeä, että uusi kysymys laitetaan, ennen vanhan vahvistamista oikeaksi. Se luo sekavuutta ja sitten käy niin, että voi olla monta kysymystä, joihin ei ole vielä vastattu oikein. Eikö siis olisi parempi, että uusi kysymys laitettaisiin vasta sitten, kun edellinen on vahvistettu oikeaksi. Niin, ja Suomen suurin järvi on Saimaa.

Selvä on!

Homerokselle 1piste.

Kysymystä ei tarvi vahvistaa jos minä tiedän oikean vastauksen ja katson onko vastaus oikein.Jos taas en tiedä on kysyjän vahvistettava.

Kysyjän on itse tiedettävä vastaus!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Muistakaa sitten tässä visailussa, että vain ja ainoastaan Historia-topicissa saa kysyä historiaan liittyviä kysymyksiä tietokilpailu-mielessä!! Ei siis tässä tai muissakaan HIstoria-visailun ulkopuolisissa topiceissa. Koska yksi aihealue täytyy pitää yhdessä ainoassa topicissa. Sitä ei saa hajauttaa siis moneen topicciin, ei edes kahteen.

Joten tästä lähtien jokainen historiaan liittyvä tietokilpailu-kysymys kysytään vain Historia-topicissa sääntöjen mukaisesti!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Asia selvä .Mutta haittaako jos laittaa esim.kuka oli edellinen presidentti?

Anteeksi Donaldille jos tämä topic häiritsi hänen topiciaan!!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat