Jäähy Keskustelussa?Kirjoittakaa mitä tahdotte!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

HEI.Kuten otsikko kertoo,niin kuka on saanut jäähyn keskusteluissa.Minä en ole koskaan sanonut mitään pahaa joten en ole saanut.Jos olet saanut ,niin kerro:1.Miltä tuntui?2.Mitä olit tehnyt?3.Paljonko kesti,että saisit taas kirjoittaa.4.Saitko edes kirjoittaa sen jälkeen?5.Olitko leijunut (kovistellut)näillä sivuilla?6.Oletko koskaan ilmoittanut asiatonta viestiä?Olen nähnyt,kuinka monet kiroilevat näillä sivuilla.Ei pahoja sanoja.Onko Aku-Ankasta tuullut virusta.Kerro enemmän omasta elämästä näillä sivuilla.Voit kirjoittaa tänne mitä vain.Esim:Mikä on NINTENDO WII?.TAI PALJONKO SINULLA ON TASKAREITA?.Kirjoittakaa mitä haluatte ja niin paljon kuin haluatte.Voit vaikka keksiä jonkun jutun ,josta seuraava kirjoittaisi.

Seuraavan on Kirjoitettava paljon tai(vähän ,kummin tahtoo)Mummo Ankasta.

Jos on turha topic,niin kertokaa ja lukottakaa.

West67%Aina paikalla:):(:#:8

Kommentit (5)

Vierailija

Tämä viittaa aika paljon off-topiciin.Ja luulen että ne jotka ovat saaneet jäähyä eivät halua kertoa siitä.En siis kamalasti kannata tätä topicia jatkamaan.Ei pahalla!

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Jäähy Keskustelussa?Kirjoittakaa mitä tahdotte!!

lopperi9 - 18.11.10 05:40 (ID 659821) Tämä viittaa aika paljon off-topiciin.Ja luulen että ne jotka ovat saaneet jäähyä eivät halua kertoa siitä.En siis kamalasti kannata tätä topicia jatkamaan.

En kyllä minäkään. Voin silti kertoa, että jäähyä en ole saanut kertaakaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Jäähy Keskustelussa?Kirjoittakaa mitä tahdotte!!

Joel152 - 18.11.10 05:50 (ID 659829)

Lainaus:
Re: Jäähy Keskustelussa?Kirjoittakaa mitä tahdotte!!

lopperi9 - 18.11.10 05:40 (ID 659821) Tämä viittaa aika paljon off-topiciin.Ja luulen että ne jotka ovat saaneet jäähyä eivät halua kertoa siitä.En siis kamalasti kannata tätä topicia jatkamaan.

En kyllä minäkään. Voin silti kertoa, että jäähyä en ole saanut kertaakaan.

en mäkään.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat