Kenen haluaisit lähtevän Ankkalinnasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä haluisin ehkä Roopen se on tyhmä!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kenen haluaisit lähtevän Ankkalinnasta?

Veli Huilu - 20.11.10 12:38 (ID 660485) Minä en haluaisi kenenkään lähtevän!

Olen samaa mieltä kanssasi, eli en haluaisi kenenkään lähtevän.

Vierailija

Minkään tai kenenkään hahmot ei tarvitse, eikä varsinkaan KANNATA lähteä, kaikilla on omat osansa AA : ssa. Minkälainen suku Akulla olisi ilman ankanpoikia ja Roopea? Kuka olisi Akun vihollisena jos ei olisi Hannua? Miettikää vähän.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Yksikään hahmo ei saisi lähteä, eikä edes voisi. Kaikilla on oma osansa. En haluaisi lukea Aku Ankkaa ilman Mikkiä tai Roopea tai oikeastaan ilman yhtäkään hahmoa joka siihen kuuluu.

Vierailija

Hmm... Aluksi kaavailin Hannua, sillä en oikein pidä hänestä, mutta sitten päähäni pälkähti ajatus, jos ei muuten, niin mitäpä olisi Ultrasankarit ilman Neliapliaa. Eli ainakaan jos ei muuta seuraisi, niin joutuisin heittämään hyvästit suosikki sarjalleni.

Mutta niinkuin monet tässä topassa ja niinkuin itsekkin joskus sanoin, kaikkia hahmoja tarvitaan, piti niistä tai ei!

Jos Mikki lähtisi, se tarkoittaisi, että myös animaatioista tulisi tylsempiä, miettikääpä vaikka: Aku Ankan Kerhotalo ... Aku on hyvä hahmo, mutta Mikki osaa pitää järjestyksen yllä. Sama pätee sitten myös muihin hahmoihin, kaikilla on joku merkityksensä.

~ Viitta on voimaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat